1401-03-08 13:21
561
0
80230
دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید در گلستان:

حضور خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در گلستان

کشیری گفت: در قالب کاروان زیر سایه خورشید خدام رضوی از 16 خرداد در استان گلستان حضور خواهند یافت و 41 برنامه را با حضور خدام رضوی در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما؛ صابر کشیری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: امسال نیز در ایام دهه کرامت برای پانزدهمین سال میزبان خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در استان گلستان خواهیم بود.

دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید در گلستان ادامه داد: خدام رضوی از 16 خرداد در استان گلستان حضور خواهند یافت و 41 برنامه را با حضور خدام رضوی در استان گلستان در قالب دو کاروان تدارک دیدیم.

کشیری بیان کرد: اعم برنامه های ما مربوط به برگزاری جشن های مردمی در مناطق محروم و شهرها و روستاها، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با علما و ایثارگران است.

وی افزود: دیدار با بهبود یافتگان از اعتیاد، برگزاری جشن تکلیف با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری جشن وحدت و برنامه اجازه امام رضا(ع) بله و خطبه خوانی عقد، طب الرضا و درمان بیماران با حضور پزشک متخصص، باب رضوی و گلباران  تکریم خدمت گذاران در سطح استان و همایش علمی در مراکز علمی و حضور در بیمارستان ها و عیادت از بیماران از دیگر برنامه هایی است که در قالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان خواهیم داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با ورزشکاران،  پزشکان و در راستای تحقق شعار سال و حضور در شرکت های دانش بنیان، برگزاری جشن های ویژه ای برای دانشجویان غیر ایرانی و استقبال از کاروان پیاده از سمت کربلا به سمت مشهد مقدس مشرف  از دیگر برنامه های خدام روضوی در استان است.

کشیری بیان کرد: جشن های زیر سایه خورشید به مدت ۱۰ انجام می شود و بزگرترین عملیات فرهنگی کشور جشن های مردمی دهه کرامت است که در سطح استان و کشور انجام می شود.

وی افزود: امسال نیز برای تمامی شهرستان ها برنامه ریزی داریم و سامانه ای برای ارائه برنامه ها تدارک دیده شده است همچنین در روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در امامزاده عبدالله گرگان همزمان با نماز مغرب و عشاء جشن متمرکز مردمی در نظر گرفته شده که از مردم برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.