1402-03-24 15:19
545
0
85358
استاندار گلستان خبر داد:

دور تند لایروبی خلیج گرگان با تزریق بودجه میلیاردی

استاندار گلستان از تزریق۱۵۰ میلیارد تومان باقیمانده اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان برای لایروبی کانال آشور خبر داد تا روند کار تسریع شود.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در نشست با وزیر کشور به مرور آخرین وضعیت لایروبی کانال آشور خلیج گرگان پرداخت و در این جلسه بر تسریع در عملیات لایروبی تاکید شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه قرارگاه خاتم‌النبیاء با قدرت و قوت تمام در راستای علاج‌بخشی خلیج گرگان، بیش از ۸۰ درصد کانال آشور را لایروبی کرده است.

استاندار گلستان گفت: تامین کامل مصوبه سفر رئیس‌جمهور از منابع مدیریت بحران می‌تواند سرعت اقدامات علاج بخشی را افزایش دهد.

همچنین در این جلسه وحیدی وزیر کشور اظهار کرد: حضور و اقدام جدی سازمان بنادر در پروژه علاج‌بخشی خلیج گرگان ضروری است و در عین حال مدیریت بحران نیز بخش تخصیص نیافته مصوبه لایروبی را تامین خواهد کرد.

وی با اشاره به ایکه لایروبی کانال آشور اقدامی کوتاه مدت است، گفت: توجه به اقدامات دراز مدت نظیر تامین حقآبه خلیج و پمپاژ مصنوعی جهت علاج‌بخشی خلیج گرگان ضروری است.

در این جلسه مقرر شد، ۱۵۰ میلیارد تومان باقیمانده اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان جهت لایروبی کانال آشور توسط سازمان مدیریت بحران هر چه سریعتر به پروژه تزریق شود تا روند اجرای کار تسریع شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.