1402-01-17 10:57
315
0
84338
مدیرکل صمت گلستان خبر داد:

رشد ۲۶ درصدی صادرات استان گلستان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: طی سال گذشته ۲۳۵ میلیون دلار صادرات از گمرکات استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن رشدی ۲۶ درصدی داشته است .

به گزارش گلستان ما ، درویشعلی حسن‌زاده در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت : در سال گذشته ۲۳۵ میلیون دلار صادرات از گمرکات استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن رشدی ۲۶ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت تنوع بازارهای هدف صادراتی در توسعه صادرات افزود : با اقدامات موثر انجام شده ، در سال گذشته از استان گلستان به ۳۳ کشور صادرات داشته ایم .

حسن زاده همچنین گفت : با تلاشها و پیگیری های صورت گرفته ۷۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال قبل اجرایی شد که نشان‌دهنده عزم جدی مسئولین استان برای رفع محدودیتها و موانع و مشکلات تولیدکنندگان استان است .

وی با بیان این که در زمینه حمایت از مشاغل خانگی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان طی چند سال اخیر در زمره دستگاه های اجرایی برتر استان بوده است ، گفت : در سال گذشته ۲۰۰۸ فقره پرونده با نیاز تسهیلاتی ۳۱۵ میلیارد ریال در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان تشکیل شده که ۲۳۸ میلیارد ریال آن به بانکها معرفی شده است .

به گفته حسن زاده ، در حوزه تسهیلات روستایی نیز پرونده ۵۶ طرح در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان تشکیل و به کمیته فنی ذیل کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارسال شده که ۴۲ طرح در این کارگروه مصوب شده است./ صمت گلستان

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.