1401-12-14 07:47
313
0
83869
استاندار گلستان:

ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده گلستان رونق می‌گیرد

استاندار گلستان از ارائه بسته تشویقی 19 بندی جهت ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در شورای مسکن استان اظهار کرد: برای سایت های در حال شکل‌گیری مکاتبه ای از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دستگاه‌های خدمت‌رسانی صورت گیرد تا دستگاه‌های خدمات‌رسان وضعیت اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اقدام را جلسه بعد گزارش دهند.

استاندار گلستان ادامه داد: تا اطلاع ثانوی جلسات شورای مسکن استان به صورت هفتگی و جلسات کمیته فرعی مسکن جهت دستورات خاص با حضور دستگاه‌های خاص یک روز در میان برگزار می شود.

زنگانه یادآور شد: در شهرهای مینودشت، آزادشهر و رامیان سریعاً راهکارهای تهیه و خرید زمین جهت اجرای نهضت ملی مسکن در دستور کار ویژه قرار گیرد بسته تشویقی ۱۹ بندی جهت ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده به شهرداری‌ها ابلاغ شده که باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود .

وی ابراز داشت: سهمیه هر شهرستان از محل 6 هزار واحد بازآفرینی مشخص و گزارش پیشرفت آن توسط شهر داران در کنار فرمانداران ارائه گردد تهیه مسکن سهم قابل توجهی در سبد خانوار دارد و توجه به آن مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور است خوشبختانه با همکاری بنیاد مستضعفان مشکل زمین در شهرهای علی آباد کتول، آق‌قلا و آزادشهر مرتفع شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:در جلسات شورای مسکن رده بندی شهرستان ها مشخص شد و تمامی شهرستان‌ها در فرمتی مشخص به ارائه گزارش بپردازند شهرداری ها اقدامات لازم را جهت ارائه تخفیفات صدور پروانه از ۳۰ تا ۵۰ درصد داشته باشند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.