1397-04-11 06:07
887
0
54835
مدیرکل شیلات استان گلستان:

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور در گلستان برگزار می شود

مدیرکل شیلات استان گلستان گفت: شانزدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان، تکنولوژی‌ها و صنایع وابسته در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ "سید جواد قدس‌علوی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شانزدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان، تکنولوژی‌ها و صنایع وابسته مرداد ماه امسال در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در مرداد ماه سال جاری و در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گرگان برپا خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه از دوم تا پنجم مرداد از ساعت 17 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان در کیلومتر 5 جاده آق قلا برپا است و علاقمندان می‌توانند از آخرین دستاورد‌های حوزه صنعت دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته بازدید کنند.

وی افزود: شانزدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان، تکنولوژی‌ها و صنایع وابسته با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل شیلات، اداره کل دامپزشکی گلستان و غیره برگزار می‌شود.

قدس‌علوی گفت: این نمایشگاه در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و با معرفی تولیدکنندگان به مصرف‎کنندگان در استان گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل شیلات استان گلستان خاطر نشان کرد: معرفی ظرفیت‌های تولید داخلی و ترویج استفاده از محصولات ارائه شده و آشنایی با روش‌های نوین از دیگر اهداف شانزدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان، تکنولوژی‌ها و صنایع وابسته در گرگان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.