1396-10-21 19:02
1138
0
49015
در سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی؛

شرکت سیمان پیوند گلستان موفق به کسب تندیس برنزی شد + تصاویر

شرکت سیمان پیوند گلستان در سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی موفق به کسب تندیس برنزی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی هفته جاری با حضور مقامات، مدیران و متخصصان این حوزه در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

اين جايزه بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین "سازمان مديريت صنعتی" ، "سازمان انرژی‌های تجديد پذير و بهره‌وری انرژی برق"، "شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت"،" ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری " و "سازمان ملی استاندارد ايران" طراحی و اجرا شد.

بيش از 60 نفر از متخصصان در رشته‌های مرتبط در قالب تيم‌های ارزيابی و با صرف بيش از هزار و 600 نفر ساعت کار، در کنار اعضاء کمیته‌های راهبری و علمی اين فرايند را به انجام رسانده‌اند.

بر اساس امتيازات کسب‌شده، به 28 شرکت منتخب که در 37 موضوع مستقل در اين دوره از جايزه شرکت داشته و تمامی مراحل را گذرانده‌اند، در حوزه‌های ”فرايندهای انرژی بر“و ”پروژه‌های کاهش مصرف انرژی“، گواهينامه تخصصی، لوح افتخار، تنديس و نشان اعطا شد.

متقاضيان اين جايزه، صنايع شاخص در شاخه‌های مرتبط با استانداردهای معيار مصرف را در برمی‌گرفت که می‌توان به صنايع پتروشيمی، سيمان، تاير و تيوب اشاره کرد.

صنايعی که برای آن‌ها از طريق سازمان ملی استاندارد ايران، استاندارد معيار مصرف انرژی تدوین‌شده می‌توانستند متقاضی شرکت در اين جايزه باشند. انطباق با استاندارد معيار مصرف به‌عنوان حداقل قانون و الزام برای محدوديت در مصرف، اصلی‌ترین بخش الگوی ارزيابی اين جايزه بود.

شرکت سیمان پیوند گلستان از شهرستان گالیکش نیز در این جایزه به دلیل پیاده‌سازی اصولی و مناسب سیستم مدیریت انرژی، بهبود شاخص‌های عملکرد و پیشرفت فنی، شرکت داشت و موفق به کسب تندیس برنزی این جایزه شد.

nilkooh2828 1

nilkooh2828 1

nilkooh2828 1

nilkooh2828 1

nilkooh2828 1

nilkooh2828 1

nilkooh2828 1

nilkooh2828 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.