1400-12-02 13:40
557
0
78765
سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری؛

شهربازی و سورتمه در توسعه گردشگری اثربخش است/ با دستان خالی در نمایشگاه تهران حاضر شدیم

فرمانی گفت: پروژه‌هایی مانند شهربازی و سورتمه در توسعه گردشگری اثربخش است اما بر سر مکان‌یابی و مکان‌های اجرای آن باید بحث شود.

به‌ گزارش گلستان ما، رحمان فرمانی به مناسبت ده سالگی گلستان ما با حضور در این پایگاه خبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: 24 سال در استان‌های مختلف در حوزه توسعه گردشگری فعالیت علمی و اجرایی داشته‌ام.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان با بیان این‌که گردشگر کسی است که بیش‌از 24 ساعت و کمتر از 365 روز در منطقه باشد خاطرنشان کرد: هزینه های گردشگر باید باعث اشتغال‌زایی در منطقه شود.

وی افزود: اگر نگاه ما به این صنعت اقتصادی است باید زیر نظر کمیسیون اقتصادی باشیم اما در مجلس و استان جایگاه ما در کمیسیون فرهنگی و ذیل دستگاه‌های فرهنگی است.

سرپرست اداره‌کل گردشگری و میراث فرهنگی گلستان با اشاره به اینکه برای توسعه گردشگری نیازمند نگاه واحد، تعریف علمی و بسترسازی هستیم اذعان کرد: گردشگر به‌دنبال کنار گذاشتن عادت‌های روزمره خود در سفر است.

وی متذکر شد: پروژه‌هایی مانند شهربازی و سورتمه در توسعه گردشگری اثربخش است اما بر سر مکان‌یابی و مکان‌های اجرای آن باید بحث شود.

فرمانی گردشگری را صادرات نامرئی فرهنگ عنوان و یادآور شد: متأسفانه در این حوزه دست‌ تنها هستیم و با دستان خالی در نمایش نمایشگاه‌ هایی مانند گردشگری تهران حاضر شدیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.