1400-12-10 02:31
550
0
78900
دبیر مجمع نمایندگان گلستان مطرح کرد

ضرورت بروزرسانی  تجهیزات  مستهلک شده در دخانیات

سنگدوینی گفت: زیرساخت و تجهیزات دخانیات مستهلک شده و نیاز است این تجهیزات به روزرسانی شود و قطعا این اقدام باعث می شود شرایط خوبی دخانیات کشور داشته باشد.

به گزارش گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در آیین رونمایی از بسته های حمایتی شرکت دخانیات در بخش کشاورزی در راستای رفع چالش ها و معضلات زارعین اظهار کرد: مجلس آمادگی دارد که هر گونه پشتیبانی از نیروی جوان در دخانیات داشته باشیم.

 

 

دبیر مجمع نمایندگان گلستان  ادامه داد: استان گلستان مجتمع دخانیات  دارد ولی کشاورزان و کارکنان دخانیات از فعالیت هایی انجام شده  ناامید شده بودند.

 

سنگدوینی بیان کرد: با حضور مدیرعامل جدید دخانیات حرکت جدیدی شکل گرفت و در شرایطی که دخانیات شرایط سختی دارد  یک  بسته حمایتی برای کشاورزان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: از وزیر اقتصاد درخواست کردیم در این مسیر دخانیات را حمایت کند، در مجموعه دخانیات باید افتخار کنید که بخشی از بودجه دولت از قبل فعالیت های دخانیات است و اگر تلاش بیشتری داشته باشید و مجموعه دخانیات کشور را رونق بدهید اشتغال و درآمد ایجاد می کنید و مجموعه شما به توسعه استان و کشور کمک می کند.

این مقام مسئول بیان کرد: زیرساخت و تجهیزات دخانیات مستهلک شده و نیاز است این تجهیزات به روزرسانی شود و قطعا این اقدام باعث می شود شرایط خوبی دخانیات کشور داشته باشد.

سنگدوینی افزود: دخانیات کشور بهترین مکان ها را در اختیار دارد و این مسئله می تواند به مجموعه دولت و صنعت دخانیات برای ایجاد شرایط خوب می تواند فراهم کند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.