1400-09-05 12:37
520
0
77259
استاندار گلستان:

ضرورت راه اندازی تشکیل شورای راهبری گلستان

زنگانه گفت: باید شورای راهبری استان گلستان را با بهره گیری از افراد و شخصیت های استانی در سطح ملی شکل دهیم.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمدزنگانه صبح امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت  و بخش خصوصی که با حضور  سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: در مسیر پیشرو کار سختی داریم و از  برنامه ریزی رشد هشت درصد  در کشور سهم گلستان ۷.۳ درصد است که باید این عدد محقق شود.

استاندار گلستان ادامه داد: از طریق بهره وری و افزایش درآمدها باید رشد ۷ درصدی استان محقق شود و باید از افزایش مشارکت بخش خصوصی، نهادهای عمومی و مالکیت معادن در این راستا استفاده شود.

زنگانه یادآور شد: سرمایه گذاری خارجی، توجه دولت به بحث توازن، توجه به دیدگاه های جدید و نوین برای اجرای پروژه ها و توجه به زیرساخت ها و حمایت بیشتر دولت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: برخی از پروژه ها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای استان حیاتی است مانند سدنرماب که باید بتوانیم به بهره برداری برسانیم.

این مقام مسئول متذکر شد: با توسعه کشت گلخانه ای بهره وری کشاورزی افزایش می یابد و از سویی میزان مصرف آب در بخش کشاورزی کاهش پیدا می کند.

زنگانه تاکید کرد: امیدواریم با حمایت وزیر اقتصاد گلستان وارد مسیر توسعه جدیدی شود و بتوانیم زیرساخت های استان را تقویت کنیم.

وی گفت: باید شورای راهبری استان گلستان را با بهره گیری از افراد و شخصیت های استانی  در سطح ملی  شکل دهیم و  باید تلاش کنیم مشکلات استان کمتر شود و در برخی استان ها این اقدام رقم خورده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.