1403-06-27 07:27
121
0
91415
نماینده تعاونی برتر در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی:

قطعی برق امان ما را بریده است

نماینده تعاونی برتر در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی گفت: این تعاونی در شهرک صنعتی آق‌چلی گنبدکاووس از ساعت ۱۹ الی ۲۳ فعال است، دو روز در هفته با قطعی برق مواجه هستیم که امان ما را بریده است.

پوران خوش‌قلب، مدیر مؤسسه شرکت کشت و صنعت گلستان در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: از سال ۸۵ با تولیدات چیپسی میوجات و سبزیجات و دم‌نوش و غیره را آغاز کردیم در حال حاضر ۴۵ نفر از بانون در این تعاونی در حال فعالیت هستند و در کنار این بانوان از ظرفیت مددجویان ندامتگاه‌ها نیز بهره جستیم.

نماینده تعاونی برتر در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی ادامه داد: با گسترش فعالیت امروز صادرات محصولات خود را به سایر استان‌ها و خارج از کشور نیز انجام می‌دهیم و به استان‌های تهران، خوزستان، مازندران، گیلان و مشهد مقدس داشتیم و همچنین در به کشورهای روسیه، قزاقستان، امارات و عمان هم به‌صورت برند و هم به‌صورت فله صادرات انجام شده است.

خوش‌قلب بیان کرد: در کار تولید مشکلات زیاد است و باتوجه‌به ظرفیت خوب استان گلستان در تلاش بودیم که صنایع تبدیل را در این منطقه رونق ببخشیم و بهره‌گیری از ظرفیت استان به‌عنوان مواد اولیه رمز و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های بانوان استان رمز موفقیت ما به شمار می‌رود.

وی افزود: بخشی از نیروهای ما سرپرست خانوار هستند و تاکنون هیچ حمایت دولتی نداشتیم و تمام مشکلات خود را حل کردیم و ما توانستیم روی پای خود ایست کنیم و توانستیم سرمایه‌های خود را به‌مرور افزایش دهیم.

نماینده تعاونی برتر در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی ابراز داشت: یکی از مشکلات و آسیب‌های ما در حوزه قطعی برق است که در حوزه تولید به ما آسیب می‌زند شرکت ما از ساعت هفت تا ۱۱ شب در گنبدکاووس و شهرک صنعتی آق‌چلی فعالیت می‌کنیم و دو روز در هفته با قطعی برق روبه‌رو هستیم و همچنین در بازگشت پول به کشور به مشقت افتاده‌ایم.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.