1399-07-23 12:20
523
0
70992
نجف زاده:

نیروی انتظامی استان بازوی توانمند تعزیرات حکومتی در اجرای ماموریت هاست

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: تعزیرات حکومتی در این مقطع زمانی حساس اقدامات و ماموریت های مهمی را در دستور کار خود قرار داده و نیروی انتظامی یکی از بازوان توانمند تعزیرات حکومتی در اجرای این ماموریت هاست.

به گزارش گلستان ما، حسین نجف زاده در جریان دیدار با سرهنگ فاضل دادگر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از همکاری ها و تعاملات فی ما بین اظهار کرد: قطعاٌ با هم افزایی و ارتقاء سطح همکاری فی ما بین این دو نهاد حاکمیتی، عرصه بر افراد متخلف تنگ تر شده و زمینه اقدامات مجرمانه و فعالیتهای نا سالم اقتصادی در سطح استان از بین خواهد رفت. 

عضو شورای قضائی استان افزود: رصد و کشف انبارهای احتکار و قاچاق کالا، توقیف و جلوگیری از تردد خودروهای حامل کالای قاچاق و غیر مجاز ، پلمپ وجلوگیری از فعالیت واحدهای متخلف، بازداشت محکومان پرونده های تعزیراتی و... از جمله زمینه های مهم همکاری های مشترک تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بوده و تلاش بر این خواهد بود که در جهت اجرائی نمودن بهتر این همکاری ها و در اجرای ماده 75 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مامور انتظامی کادر آموزش دیده در محل اجرای احکام مرکز استان و ادارات شهرستان های تابعه مستقر شود. 

نجف زاده در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: همه شهروندان استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه  تخلف در زمینه احتکار، قاچاق کالا و ارز و... موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن 135 و نیز سامانه اینترنتی 135 به تعزیرات حکومتی یا با تلفن197 به نیروی انتظامی استان گزارش نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.