1402-02-27 14:57
817
0
84995
استاندار گلستان:

هلدینگ خلیج فارس سهامدار پتروشیمی گلستان شد

استاندار گلستان گفت: بزرگترین هلدینگ سرمایه‌گذاری پتروشیمی در کشور، این شرکت سهامدار پتروشیمی گلستان شد.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه با اشاره به واریز سهم سرمایه هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: بزرگترین هلدینگ سرمایه‌گذاری پتروشیمی در کشور، این شرکت سهامدار  پتروشیمی گلستان شد.

وی افزود: حل مشکل پروژه پتروشیمی گلستان به عنوان مطالبه 18 ساله مردم استان از همان ابتدا به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار گرفت.

استاندار گلستان بیان کرد: به نتیجه رسیدن این پروژه و گره‌گشایی از انتظار 18 ساله مردم استان در یک ماراتن 18 ماهه و با کار کارشناسی و پیگیری‌های شبانه‌روزه به صورت تخصصی و جدی پیگیری و امروز به طور کامل محقق شد.

زنگانه گفت: با ورود هلدینگ خلیج فارس به پروژه پتروشیمی گلستان بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام و ۲ هزار شغل مستقیم و ۳ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ استان گلستان محسوب می‌شود.

به گفته وی؛ امروز هلدینگ خلیج فارس سهم سرمایه نقدی خود در خصوص پتروشیمی گلستان را واریز کرد و رسما به عنوان سهامداری بزرگ وارد چرخه فعالیت در پروژه پتروشیمی گلستان شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: با واریز سهم سرمایه هلدینگ خلیج فارس، فاز اول رفع مشکل این پروژه پایان یافت و قول دولت و دستور ویژه رییس جمهور در خصوص این انتظار مردمی به صورت کامل عملیاتی شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.