1400-04-03 11:38
847
0
75140
رییس سازمان بسیج اصناف کشور؛

وظیفه اصلی بسیج اصناف رفع موانع تولید است

حسن پور گفت: بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است، یکی از قابلیت های مهم بسیج این است که می تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار نماید.

به گزارش گلستان ما، سردار غلامرضا حسن پور در جلسه راه اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان استان گلستان که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهارکرد: بسیج اصناف از سال گذشته روی دو حوزه نساجی و پوشاک تمرکز کرده و امسال نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه های تولیدی و در ادامه وصل کردن آن ها به کارخانه ها، از اهداف اساسی بسیج اصناف است ضمن اینکه بحث کشاورزی به عنوان امنیت غذایی بسیار مهم است و باید به این حوزه توجه ویژه داشت.

وی افزود: بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می کند و وظیفه این سازمان همچون سال های گذشته حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است.

حسن پور با بیان اینکه زمانی موانع اقتصادی از جامعه رفع و معیشت مردم بهبود خواهد یافت که ما به عنوان فعالان اقتصادی با یکدیگر همدل و همراه باشیم، اذعان کرد: بسیج اقتصادی فردی است که با هر گرایش سیاسی، در کنار منافع شخصی منافع ملی را هم در نظر داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور یادآورشد: بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است، یکی از قابلیت های مهم بسیج این است که می تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار نماید.

دست هایی نمی گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد

در بخش دیگر این نشست نیز علی محمد چوپانی ابراز کرد: احساس ما این است که دستی نمی گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد، زمانی که شرایط برای رشد اقتصادی و سودآوری فعالان اقتصادی مهیا است متاسفانه برخی موانع ایجاد می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان، تصریح کرد:  پدیده اضمحلال سود در تورم و به دنبال آن کاهش قدرت خرید، پدیده ای است که درچندسال گذشته تمام صنعت کشور ما را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت لحظه ای که در بازار وجود دارد توجیه تولیدکنندگان و فروشندگان در نفروختن است، زمانی که تولیدکنندگان و فروشندگان قراردادی با خریدار امضاء می کنند و فروشنده در زمان تحویل، نسبت به قرارداد اولیه به دلیل افزایش قیمت ها با ضرر مواجه می شود تمایلی به فروش ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.