1403-07-04 02:20
96
0
91526
مدیرعامل شرکت برق گلستان:

پایان قطعی برق را هیچ‌کسی جز خدا نمی‌داند

مدیرعامل شرکت برق گلستان در واکنش به ماجرای قطعی برق و گلایه شهروندان گفت: پایان این ماجرا را هیچ‌کسی جز خدا نمی‎داند در سال‌های گذشته به دلیل شرایط سوخت در زمستان قطعی برق داشتیم البته برخی از قطعی‌ها به دلیل حوادث غیرمترقبه اتفاق می‌افتد.

 سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: در کشور این قطعی برق وجود دارد و وزیر نیز در کشور به این مسئله پرداخت، امسال ما یک تابستان چهار ماه و سنگین را رد کردیم.

 مدیرعامل شرکت برق گلستان ادامه داد: نکته بعد این است که درست است هوای استان گلستان خوب است ولی مصرف برق یک موضوع کشوری است و در مهرماه امسال ۱۰ هزار مگاوات میزان مصرف برق ما نسبت به سال قبل افزایش‌یافته است.

 موسوی بیان کرد: امروز شرایط بهتری را شاهد بودیم و دو سه روز گذشته فشار بر روی نیروگاه‌های ما زیاد بود.

 وی افزود: در خصوص پایان ماجرای قطعی برق گفت: پایان ماجرا هیچ‌کسی جز خدا نمی‎داند در سال‌های گذشته به دلیل شرایط سوخت در زمستان قطعی برق داشتیم البته برخی از قطعی‌ها به دلیل اتفاق است؛ مثلاً در روزهای گذشته حادثه صاعقه، برخورد کامیون و غیره را شاهد بودیم که باعث قطعی شد.

 مدیرعامل شرکت برق گلستان متذکر شد: خوشبختانه کاهش دما را شاهد بودیم و خوش‌بین هستیم که روزبه‌روز شرایط بهتر شود، در روز گذشته نزدیک به ۹۰۰ مگاوات مصرف برق داشتیم که از پیک تابستان کمتر است.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.