1401-12-13 15:05
378
0
83299
رئیس مدیریت سواحل سازمان بنادر و دریانوردی:

کسی نمی خواهد مانع بر گردشگری ساحلی باشد/ پسروی آب دریای خزر چالش سازه‌های نوار ساحلی

رئیس مدیریت سواحل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همه ما به دنبال توسعه گردشگری ساحلی و دریایی هستیم و کسی نمی خواهد مانع بر آن باشد و کشور نیز به دنبال گردشگری دریایی است.

گلستان ما-هادی علمدار؛ رسول قنبری گفت: در استان گلستان پسروی آب دریای خزر در چند سال گذشته وجود داشته و این روند در سال های آینده نیز رقم خواهد خورد.

رئیس مدیریت سواحل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: پسروی آب نباید باعث شود که ما خود را از نعمت دریا محروم کنیم و باید برای آن فکری کنیم و در حال مطالعه این مسئله هستیم و مشاوران ما در این زمینه اقدام کردند.

قنبری بیان کرد: کسی نمی تواند جلوی پسروی آب دریای خزر را بگیرد ولی ما در حال بررسی و گردآوری اطلاعات آن هستیم.

وی به ساخت و سازهای نوار ساحلی در استان گلستان اشاره کرد و افزود: بخش های خصوصی و دولتی اگر سازه ای دارند باید برای بخش مجوزات اقدام کنند و در گلستان بنا شد دستگاه هایی که تاکنون نسبت به اخذ این مجوزات اقدام نکردند مکاتبه انجام دهند و سازمان بنادر نیز به عنوان مرجع صدور ساخت و سازهای نوار ساحلی بنا شد که همکاری لازم را داشته باشد و روند را تسریع خواهیم کرد که سازه ای بدون مجوز نباشد به شرط آنکه مالکان و دارندگان این سازه ها نیز اقدامات لازم را برای اخذ مجوزات انجام دهند.

این مقام مسئول ابراز داشت: در بحث گردشگری نیز کاری که نیاز است همه عزیزان و دست اندرکاران استان و ادارات کل به ویژه مردم کمک کنند تا با پیشروی و یا پسروی آب خود را تطبیق دهند و در کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان این مسئله بررسی می شود.

قنبری یادآور شد: در حوزه گردشگری ساحلی نیز با پسروی آب خزر رو به رو هستیم همه ما به دنبال توسعه گردشگری ساحلی و دریایی هستیم و کسی نمی خواهد مانع بر آن باشد و کشور نیز به دنبال گردشگری دریایی است و باید گردشگری دریایی خزر تقویت شود.

وی ابراز داشت: سازمان بنادر براساس وظایف اجتماعی خود برای احداث اسکله های گردشگری اقدام کرده و اداره دریانوردی و بنادر استان در این زمینه تلاش می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.