1397-04-09 06:51
977
0
54794
فرمانده انتظامی استان گلستان:

کشف زمین خواری به ارزش 74 میلیارد ریال در علی آباد کتول

فرمانده انتظامی استان گلستان از رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۷۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در علی‌آبادکتول خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی و گردشگری علی‌آبادکتول، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه، متشکل از عوامل پلیس آگاهی به اتفاق نماینده اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و در پی نقشه‌برداری و جانمایی از عرصه اراضی ملی مورد نظر و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد، بیش از 14 هزار و 868 متر مربع از اراضی ملی توسط فردی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

جاویدان تصریح کرد: کارشناسان منابع طبیعی ارزش ریالی این اراضی ملی تصرف شده را 74 میلیارد و 340 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائی فرد مورد نظر دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات تخصصی انجام شده به دلیل نداشتن مدارک مبنی بر اثبات مالکیت به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با اعترافات متهم و قرار دادن پرونده در اختیار مقام قضائی، زمین مورد نظر رفع تصرف و تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان علی‌آبادکتول شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.