1398-01-11 11:49
649
0
62250
رئیس اداره گاز آق قلا خبرداد؛

گاز هیچ مشترکی در سیل آق قلا قطع نشد/ لوله های گازسانی سالمند

رئیس اداره گاز آق قلا گفت: گاز هیچ مشترکی  قطع نشده است، تنها قعطی گاز موردی پیش آمده بود که  همکاران ما در اسرع وقت رسیدگی کردند و مشکل  برطرف شده است .

به گزارش گلستان ما؛ محمد عرب ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در آق قلا اظهار کرد:  از همان ابتدای شروع سیل تاکنون شرکت گاز شهرستان به صورت شبانه روز  آماده باش هستند و خدمات می دهند.

وی افزود: با  هماهنگی در شورای اداری استان، سازمان های حفار به منطقه اعزام شدند و الحمد الله تاکنون صدمه ای به لوله های گاز وارد نشده است .

رئیس اداره گاز آق قلا با بیان اینکه گاز هیچ مشترکی قطع نشده است، تصریح کرد: تنها قعطی گاز موردی پیش آمده بود که  همکاران ما در اسرع وقت رسیدگی کردند و مشکل  برطرف شده است .

وی بیان کرد: علاوه بر این همکاران ما در اداره گاز آق قلا یک پایگاه  کمک های مردمی ایجاد کردند و اقلام مورد نیاز  مردم سیل زده را جمع آوری می کنند.

عرب همچنین یادآورشد: با موافقت  مدیرعامل شرکت گاز استان  تعدادی لوله باسایز  12 اینچ و طول 12 متر برای احداث یک پل  درابتدای ورودی روستای حاجی قریش و دلیجه در اختیار شرکت گاز شهرستان آق قلا قرار گرفت و با نصب آن در 24 ساعت رفت و آمد  12 روستا وصل شد و  ما ظرف 24 ساعت احداث کردیم.

رئیس اداره گاز آق قلا در خاتمه گفت: هنوز سطح آب بالاست و مردم همچنان به کمک مردم نیازمندند لذا از مردم نوع دوست می خواهیم همچنان به کمک رسانی خود و تامین اقلام مورد نیاز مردم این منطقه  ادامه دهند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.