1399-08-14 20:35
482
0
71399

۱۳ واحد راکد صنعتی گلستان به چرخه تولید بازگشت

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون و با هدف تلاش برای افزایش تولید و کمک به رونق اشتغال ۱۳ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل گلستان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش گلستان ما، حجت الله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون و با هدف تلاش برای افزایش تولید و کمک به رونق اشتغال ۱۳ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل گلستان به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این واحدهای تولیدی با احیای ۲۶۰ فرصت شغلی و کمک دولت از طریق سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی فعالیت خود را بار دیگر آغاز کردند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان تصریح کرد: امیدواریم پایان امسال مشکلات و موانع فعالیت ۴۰ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد دیگر برطرف شده و امکان آغاز مجدد تولید آن ها فراهم گردد.

خلیل زاده گفت: حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی گلستان روند رو به رشد دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴۸ قرارداد ساخت واحدهای تولیدی با بخش خصوصی منعقد و ۲۵ هکتار زمین برای اجرای این طرح ها به آنان در نقاط مختلف شهرک های صنعتی استان واگذار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان در پایان گفت: سرمایه گذاران و کارآفرینان برای اجرای این طرح ها ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده و با بهره برداری از این واحدها هزار و ۸۵ فرصت شغلی در استان گلستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.