1403-04-17 10:01
200
0
90616
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبر داد

۴۷ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از پرداخت ۴۷ درصد مطالبات گندم‌کاران خبر داد و گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تا روز گذشته شش میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ محمد برزعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۲ هزار میلیارد تومان معادل ۴۷ درصد از پول گندم‌کاران پرداخت شده است و پیگیری‌ها برای پرداخت باقی‌مانده مطالبات ادامه دارد
 
 وی ادامه داد: از ابتدای فصل برداشت گندم تا پایان روز جمعه پانزدهم تیر، شش میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم به ارزش ۱۱۱ هزار میلیارد تومان به‌صورت تضمینی در کشور خریداری شده است.
 
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیشترین میزان خرید تضمینی گندم را به ترتیب مربوط به استان‌های خوزستان، گلستان و فارس دانست و افزود: خوزستان با یک میلیون و ۶۲۰ هزار تن در جایگاه نخست، گلستان با یک میلیون و ۴۸ هزار تن در جایگاه دوم قرار دارد.
 
 وی ادامه داد: فارس با ۷۲۵ هزار تن، کرمانشاه با ۴۳۲ هزار تن، خراسان رضوی با ۳۷۵ هزار تن و ایلام با ۳۳۲ هزار تن پس از خوزستان و گلستان به ترتیب بیشترین خرید تضمینی گندم را داشته‌اند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.