1403-05-22 11:30
199
0
91025
با گزارش مردمی انجام شد؛

دستگیری حفاران غیرمجاز در استان گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: سه حفار غیرمجاز حین ارتکاب جرم در مناطق جنگلی شهرستان رامیان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمدجواد ساوری گفت: طبق گزارش دوستداران میراث‌فرهنگی از فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در مناطق جنگلی شهرستان رامیان، سه حفار غیرمجاز در این عملیات دستگیر شدند و ابزار و ادوات حفاری آنان توقیف شد.
 وی افزود: این عملیات پس از بررسی‌های میدانی و پایش منطقه به‌صورت شبانه‌روزی و پس از کسب نیابت قضایی به همراه تیمی کارآزموده از پایگاه عملیاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شرق استان و با همکاری یگان حفاظت محیط‌زیست و منابع طبیعی و نیروی انتظامی شهرستان رامیان انجام شد.
 ساوری به انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری یگان حفاظت محیط‌زیست و منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبودهای تجهیزاتی و نیروی انسانی در مقایسه با گستردگی و فراوانی آثار و مناطق تاریخی فرهنگی استان، یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تلاش کرده تا با انعقاد این تفاهم‌نامه اقدامات لازم را اجرایی کند.
 وی در پایان گفت: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مرتبط به میراث‌فرهنگی با سامانه ارتباط تلفنی ۰۹۶۶۲ تماس بگیرند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.