1394-07-24 05:32
1911
1
22109
کاندیداهای اصلی و صوری !

2 کاندیدای اصلی در گرگان و آق قلا و 4 کاندیدای مهم در گنبد / مردم از تعدد کاندیداها نگران باشند / رای اکثریت برای دو یا سه نفر است

یک فعال سیاسی و انتخاباتی با اشاره به نگرانی های مردم در زمینه تعدد کاندیداها از دیدگاهی جدید این مساله را مورد بررسی قرار داد .

به گزارش گلستان ما ؛ یک فعال سیاسی شاخص ترکمن در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعدد کاندیداهای ترکمن در حوزه های انتخابیه ترکمن نشین سرنوشت انتخابات به چه سمتی سوق پیدا خواهد کرد ، خاطر نشان کرد : نباید مردم از تعدد کاندیداها تا این حد هم نگران باشند .

رای اکثریت برای دو یا سه نفر است

وی تاکید کرد : درست است که تعدد کاندیداها باعث تقسیم آراء ما در بین کاندیداهای مختلف می شود اما در شرایط کنونی و با نگاهی عمیق در شرایط کاندیداها در حوزه های مختلف انتخابیه می بینیم که در هر یک از حوزه ها ظاهرا پنج تا ده کاندیدای ترکمن حضور دارند اما رای اکثریت برای دو یا سه نفر است .

این فعال با سابقه در رابطه با حوزه انتخابیه غرب استان گفت : که در این حوزه رقابت اصلی بین حداکثر سه کاندیداست و حضور باقی کاندیداها تاثیری در نتیجه انتخابات ندارد . بنابراین نیازی نیست که انرژی و توان خود را صرف منصرف کردن این افراد بگذاریم و باید در مسیر تجمیع کاندیداهای اصلی تلاش گردد . وی اسامی کاندیداهای اصلی این حوزه را هم گفت که ما از انتشار آنها معذوریم .

2 کاندیدای اصلی در گرگان و آق قلا و 4 کاندیدای مهم در گنبد

این فعال سیاسی اذعان داشت : در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا هم از بین کاندیداهای ترکمن به راحتی می توان گفت که فقط دو کاندیدای اصلی داریم و اعلام حضور الباقی زیاد مهم نیست .

در مورد حوزه انتخابیه گنبد اعتقاد این کاندیدا این بود : که علی رغم تفاوت های این حوزه با دو حوزه قبلی در این حوزه هم می توان چهار کاندیدای مهم تر را به عنوان کاندیدای اصلی و سایرین را به عنوان کاندیدای صوری نام برد .

این فعال انتخاباتی قدیمی در نهایت خاطر نشان کرد : که هوشیاری مردم و دقت در فضای عمومی حرکت افکار عمومی رمز موفقیت ما در انتخابات آینده خواهد بود .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هم استانی

با سلام خدمت هم استانی های عزیز ،بیایید فرهنگ انتخابات در استان را تغییر دهیم و به هزینه هایی که در نصب بنر و تبلیغات پوستر ، شامها و وعده و وعیده های بی اساس کاندیداها توجه نگنیم .اگر نماینده ای به منویات حضرت آقا اعتقاد داشته باشد اقتصاد مقاومتی را سرلوحه قرار می دهد واقعا اگر پول دارد برود برای جوانان کاری کند و مشکل افراد بی بضاعت ، تازه عروش و دامادها و ... را حل کند وگرنه اگر پول ندارد چرا باید برای خود هزینه و بدهی ایجاد کند اگر اینچنین هست پس آن فرد بدنیال مسائل دیگر است نه حل مشکلات منطقه و ....

0
0
پاسخ
1394-07-25 05:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.