1394-02-18 15:25
1379
1
14391
پس از برگزاری چهار نشست ،

آخرین جلسه هم اندیشی کاندیداهای ترکمن امروز برگزار می شود

آخرین جلسه هم اندیشی کاندیداهای ترکمن و فعالان انتخاباتی در حوزه انتخابیه غرب استان جمعه 18 اردیبهشت ماه برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما به نقل از ترکمن سسی ؛ روز جمعه 18 اردیبهشت ماه ، آخرین جلسه هم اندیشی کاندیداهای ترکمن و فعالان انتخاباتی در حوزه انتخابیه غرب استان برگزار می شود .

این نشست بعد از چند ماه تلاش جمعی از فعالان ترکمن برای ایجاد همسویی و همگرایی در بین کاندیداهای ترکمن در حوزه انتخابیه کردکوی - ترکمن برگزار می شود .

سابق بر این چهار نشست انتخاباتی در بین فعالان انتخاباتی این حوزه انتخابیه برگزار شده است . ماحصل این نشست ها به نشست جمعه 18 اردیبهشت ختم شده است .

در این نشست همه کاندیداهای ترکمن حاضر در رقابت های انتخاباتی حوزه انتخابیه غرب استان حاضر خواهند بود .

در ماه های گذشته برخی از فعالان برای رسیدن به یک مبنای مشترک برای همسویی نیروهای ترکمن خون دل خوردند اما تلاش های انجام شده در این رابطه به نتیجه خاصی نرسید .

نشست آینده تنها شانس کاندیداهای ترکمن برای رسیدن به یک قرائت مشترک است . در صورت شکست این تلاش نباید امید زیادی به کسب نتیجه مناسب در انتخابات اسفندماه داشت .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ایری

متاسفانه برخی فقط به دنبال از دور خارج بقیه هستند و از این هم اندیشی به عنوان ابزاری برای رسیدن به مقصود خود استفاد می کنند .به عبارت دیگر اینها دوست دارند هم اندیشی شود تا بقیه قانع شوند که انصراف دهند و فقط آنها در میدان بمانند .این اصلا مورد پسند نیست و با این پیش شرط و پیش داوری نتیجه نشست شکننده است .

0
0
پاسخ
1394-02-18 07:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.