1402-05-18 13:13
542
0
86021
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان عنوان کرد:

آخرین وضعیت پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات گلستان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: تاکنون 209 نفر برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

سید علی مهاجر با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در این دیدار گفت: قانون انتخابات با فرآینده پیش‌ ثبت‌نام داوطابان شورای اسلامی اصلاح شده و بر اساس ابلاغیه وزارت کشور  در 15 تیرماه این فرآینده آغاز شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  ادامه داد:در فرآینده 32 گانه انتخابات نخستین مواجعه متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین شورای اسلامی است که در هفت روز کاری ثبت نام الکترونیک انجام می شود و در درگاه مشخص شده وزارت کشور متقاضیان ثبت نام می کنند.

مهاجر تاکید کرد: در روز نخست 129 نفر و در روز دوم 80 نفر ثبت نام کردند که  از این تعداد 191 نفر مرد و 18 نفر بانوان استان گلستان هستند.

وی متذکر شد:یکی از شرایطی که افراد متقاضی در نظر گرفته شده مدرک فوق الیسانس و داشتن حداقل 30 سال و حداکثر 75 سال است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  یادآور شد: در استان گلستان 13 نفر از مدیران شامل دستیار استاندار، مدیرکل در سطح ملی و معاونین و بخشداران برای حضور در انتخابات استعفاء کردند و پنج نفر از این تعداد نیز تاکنون پیش‌ ثبت نام کردند.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.