1400-01-11 10:30
841
0
73902
یادداشت؛

«آری» به جمهوری اسلامی میراث خوبان عالم

میراث خوبان عالم را نمی توان وسط میدان رها کرد، نباید گذاشت به دست نااهلان بیفتد. قطعا هر مسول که دلسوز نباشد، نااهل است، برخورد با نفوذی ها که جای خود را دارد.

به گزارش گلستان ما؛ همه به بزرگی پدران و مادران خود آگاهیم، چه  زنده باشند و چه نباشند افتخار می کنیم به آنها، تمام سعی ما این است که از حاصل عمرشان مراقبت کنیم،  حتی اگر این یادگار یک حرف ساده باشد، چه رسد به یک انقلاب.

همین عزیزتر از جان ما چند روز بعد از نوروز  ۱۳۵۸ در همان تعطیلات نوروزی پای صندق های رای رفتند و" آری " گفتند به جمهوری اسلامی و پای این بله گفتن ایستادند، جنگ شد، تحریم شد متزلزل نشدند تا نصرت الهی آنها را در بر گرفت، ایمان شان را با استقامت کامل کردند.

حالا همان " آری " میراث پدری و مادری به دست ما رسیده است، این میراث شبیه همان وصیت ابراهیم و یعقوب نبی است که به فرزندان گفتند " خداوند برای شما دین را انتخاب کرد از دنیا نروید مگر اینکه مسلمان باشید"

میراث خوبان عالم را نمی توان وسط میدان رها کرد، نباید گذاشت به دست نااهلان بیفتد. قطعا هر مسول که دلسوز نباشد، نااهل است، برخورد با نفوذی ها که جای خود را دارد.

بی تفاوتی بزرگترین جاده صاف کن همان دشمنی است که از در بیرون انداختیم، هرکه در گوش شما یاس، ناامیدی، لخگی و بی تفاوتی خواند ، بدانید سفیر شیطان است، شیطانی که در حال افول است و اینک طعم " نه "ملت ایران را از جهان می شنود، از رقبای جهانی خود"  نه"می شنود، از ملت های بزرگ و کوچک دیگر" نه" می شنود.‌

شیطان با یاس زندگی می کند، برای آرامش زندگی خود به  شیطان افسون گر،  فرصت ندهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.