1400-02-16 18:12
640
0
74482

آغاز بررسی ۱۸۰ پرونده داوطلب تایید صلاحیت نشده

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گلستان از آغاز بررسی 180 پرونده داوطلب تایید صلاحیت نشده، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، پیش از ظهر امروز جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان، با حضور نمایندگان این هیات در شهرستان ها، برگزار شد.

احمد ایزد دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گلستان گفت: فعالیت های این هیات طبق روزشمار ستاد انتخابات کشور، در حال پیگیری و اجرا است.

وی افزود: از ۲۳۶ داوطلب تایید صلاحیت نشده در هیات های شهرستان ها، تعداد ۱۸۰ نفر به این موضوع شکایت کرده که کار بررسی پرونده های این افراد از امروز آغاز شد.

ایزد تاکید کرد: نتایج بررسی این داوطلبین پس از جلسات هیات عالی نظارت استان با حضور خود افراد و نمایندگان مراجع چهارگانه، طبق قانون ۲۴ اردیبهشت ماه از طریق فرمانداری ها به افراد اطلاع داده می شود.

وی گفت: تلاش مجموعه هیات های نظارت در شهرستان ها و استان این است که علاوه بر داشتن انتخابات باشکوه، افراد اصلح در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گلستان اظهار کرد: همکاران در شهرستان ها و بخش ها در تکمیل و یا ارسال پرونده های تایید و یا عدم تایید شده، دقت و سرعت را توامان سرلوحه کار خود قرار دهند تا کار بررسی پرونده ها در استان به خوبی انجام شود و در زمان مقرر نتایج اعلام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.