1401-05-24 10:19
361
0
81198

آغاز فعالیت قرارگاه خبری شهید همدانی در استان گلستان/ افتتاح و کلنگ زنی 216 پروژه در بندرگز

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان از تشکیل قرارگاه خبری شهید همدانی در استان گلستان خبر داد و هدف این اقدام را هدف تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم، عنوان کرد.

به گزارش گلستان ما؛ علی متکی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی، گفت: این قرارگاه با هدف تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در استانداری گلستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ایجاد فضای امیدآفرین و تقویت روحیه خودباوری از اهداف راه اندازی این قرارگاه خبری است.

متکی تصریح کرد: در قرارگاه خبری شهید همدانی که از امروز فعالیت آن آغاز شده است به مدت یک هفته در خدمت فرمانداران، معاونان استاندار، مدیران کل و در نهایت استاندار محترم در روزپایانی فعالیت این قرارگاه خواهیم بود.

فرماندار بندرگز: افتتاح و کلنگ زنی 216 پروژه در بندرگز

فرماندار بندرگز  در قرارگاه خبری شهید همدانی گفت: در هفته دولت امسال ۲۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۵۷ پروژه در بخش عمرانی و زیربنایی است که ۵۲ پروژه آن با اعتبار ۱۲۵ میلیاردتومان به بهره برداری می‌رسد و ۵ پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار بندرگز تصریح کرد: در بخش تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا نیز ۱۵۹ طرح با ۸۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال ۳۰۱ نفر فراهم خواهد شد و همچنین ۲ واحد بومگردی نیز کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.