1394-01-25 08:58
1877
0
13246
امام جمعه رامیان:

آل سعود همنوا با اسراییل هیچگاه نمی تواند ام القرای اسلام باشد‬‎/ عوامل حادثه فرودگاه جده باید به اشد مجازات برسند

امام جمعه رامیان با تاکید بر اینکه عربستان دیگر ام القرای جهان اسلام نیست، گفت: در چندین دهه عربستان هیچگونه تعرضی به رژیم صهیونیستی، دشمن اصلی مسلمانان و اشغالگر قلب و فبله اول مسلمانان نداشته و حتی اجازه نمی دهد کوچکترین شعاری بر علیه آن رژیم غاصب در کشورش انجام شود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام دکتر «حسین طاهری» امام جمعه رامیان در خصوص جنایات عربستان سعودی بر مردم یمن در گفتگو با گل رامیان با تاکید بر اینکه عربستان دیگر ام القرای جهان اسلام نیست، گفت: با توجه به قرارگرفتن مکه و مدینه دو شهر بزرگ جهان اسلام در عریستان، بایستی اقدامات آن کشور به نفع مسلمانان جهان باشد ولی متاسفانه در چندین دهه، در مقابل رژیم صهیونیستی، دشمن اصلی مسلمانان و اشغالگر قلب و فبله اول مسلمانان هیچگونه تعرضی نداشته و حتی اجازه نمی دهد کوچکترین شعاری بر علیه آن رژیم غاصب در کشورش انجام شود. 

طاهری بیان کرد: اقدام عربستان در کشتار بیرحمانه مردم یمن به دلیل استقلال و برنامه ریزی درآینده کشور خود و به پیروزی نرسیدن در انقلاب مردمی، محکوم است و هیچ قانونی اجازه مسلمان کشی را نمی دهد خصوصا برای کسانیکه مدعی دین هستند.

موسس حوزه علمیه سعدیه رامیان با اشاره به سکوت مرگبار مجامع بین المللی در مقابل تجاوز عربستان به یمن افزود: جنایات در یمن بدون هیچگونه مجوز شرعی و قانونی و بین المللی مرتکب می شود و این به نفع استکبار و رژیم صهیونیستی است و همچنین همانطور که در مکه و مدینه کسی حق تعارض ندارد باید این سیاست را بین المللی کنند .

وی جبهه سعودی-صهیونیستی را یکی از عوامل مهم ناامنی در منطقه و جهان اسلام دانست و عنوان کرد: متاسفانه امروزه هر جنگ و کشتاری به عربستان متصل است و عربستان با حمایت رژیم صهیونیستی، گروههای تروریستی تکفیری و داعش را از لحاظ تجهیزات نظامی تامین کرده و باعث کشتار مسلمانان می شوند.

امام جمعه رامیان با بیان اینکه عربستان اشتباه استراتژیک بزرگی می کند، گفت: کسی که در منطقه ایجاد ناامنی می کند بالاخره روزی هم خودش گرفتار می شود و نیز بجای همدلی و تعامل با کشورهای مسلمان پشت پرده هایی با رژیم صهیونیستی دارد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: در یمن انقلابی شده و آمریکا و صهیونیست ها برای حفظ نفوذ خود از عربستان در حمله به یمن حمایت می کنند.

عربستان در حادثه فرودگاه جده باید جوابگو باشد

این استاد دانشگاه و حوزه در خصوص هتک حرمت ماموران سعودی به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده با بیان اینکه جرم بسیار زشت و نادرستی مرتکب شدند، گفت: کسیکه به عنوان زائر حرمین است باید در امنیت کامل بوده باشد و مورد حمایت قرار گیرد لذا این عمل قبیحانه باید پیگیری جدی شود.

وی خاطرنشان کرد: عربستان باید جوابگو باشد و کسی که مرتکب جرم شده است نیز باید به اشد مجازاتش برسد و همچنین یک امنیت و آرامش کامل برای همه زائران فراهم شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.