1402-04-29 12:18
985
0
85780
در جلسه اصلاح‌طلبان گلستان چه گذشت؛

آلزایمر سیاسی؛ ورود اصلاح‌طلبان به کارزار انتخابات با تخریب دولت

برخی اصلاح‌طلبان گلستان به منظور صدور بیانیه برای عملکرد دولت و مشکلات استان تشکیل جلسه داد این در حالی است که هنوز گلستانی‌ها روزهای سیاه روحانی را فراموش نکردند.

به گزارش گلستان ما؛ پس از دیدار دو استاندار سابق با حسن روحانی مشخص شد که اصلاح طلبان برای حضور در عرصه انتخابات خود را آماده می کنند و برای آن برنامه ریزی دارند.

ورود زودهنگام جریان اصلاحات و مخالف دولت به کارزار انتخابات در استان گلستان با فشار بر دولتمردان و تخریب جریان انقلاب شروع شد.

اما متاسفانه در مسیر بی اخلاقی  و فضاهای مطرح شده از سوی جریان اصلاحات برخی مدعی آن شدند که این فضا برای سرپوش گذاشتن به عملکردهای ضعیف در استان است که برگزاری جلسه کمیته سیاسی شورای هماهنگی احزاب اصلاح نشان داد که این مسائل نه تنها گمان زنی نیست بلکه در عمل نیز و با برگزاری جلسه اصلاح طلبان به دنبال آن هستند که بتوانند افکار عمومی را در فضای مجازی به دست بگیرند.

 گفته می‌شود در این جلسه پیرامون صدور بیانیه در خصوص عملکرد استاندار گلستان و  مدیران و مشکلات استان برای ارائه همزمان در سفر رئیس جمهور بحث و تبادل نظر شد.

نکته قابل تامل در این نشست این بود که فعالان سیاسی مخالف دولت سیزدهم در حالی فضای استان گلستان را تیر و تار نشان می‌دهند که گویا حافظ تاریخی خود را از عملکرد بد دولت اعتدال در گلستان پاک کردند.

کاش قبل از برگزاری این جلسه برخی از این فعالان سیاسی استوری و پیام‌‌های خود را در خصوص عملکرد ضعیف دولت روحانی پاک می‌کردند.

یکی از فعالان مجازی در آن زمان خطاب به یکی از خبرنگاران مدافع جریان اصلاحات گفته بود« با شرایط اقتصادی بد ایجاد شده از دولت روحانی مایوس بودیم و از ایحاد محدود کردن نمایندگان ایشان در آزادی بیان مایوس‌تر شدیم.»

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.