1400-08-15 13:34
783
0
76900
امام جمعه آزادشهر:

آمریکا جز خیانت برای ما سود دیگری ندارد

شهابی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد خیانت های آمریکا علیه ملت ایران بودیم و آمریکا جز خیانت برای ما سود دیگری نخواهد داشت.

حجت الاسلام عین الله شهابی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن گرامیداشت هفته دانش آموزی و روز دانش آموز گفت: دانش آموزان در دهه 60 به خوبی درخشیدند و با دفاع از عرصه انقلاب اسلامی و کیان کشور در دوران دفاع مقدس نام نیک و ماندگار از خود به جای گذاشتند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: نوجوانان دیروز ما در دفاع مقدس حضور داشتند و نوجوانان ما امروز در کنار جوانان دانشجو در دفاع از ارزش های انقلاب در میدان هستند و حتی قوی تر از جوانان دیروز و  در دوران دفاع مقدس امروز پای انقلاب اسلامی ایستادند.

حجت الاسلام شهابی گفت: هجمه های دشمنان این روزها بیشتر شده و دشمن در همه حوزه ها تلاش می کند که مردم را از حول نظام مقدس جمهوری اسلامی پراکنده کند.
وی ابراز داششت: امروز می بینیم در برنامه های مختلف فرهنگی و دفاعی کشور حضور خوب نوجوانان را شاهد هستیم و وظیفه دانش آموزان ما سنگین تر از گذشته است  چرا که رویارویی با دشمن بصیرت بیشتری را می طلبد.

این مقام مسئول افزود: آمریکا شیطان بزرگ است و با شیطان نمی توانیم ارتباط برقرار کنیم و در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد حرکت ناجوان مردانه بود و مهمترین خیانت آمریکا وجود سفارت خانه ای بود که نسبت به مسائل کشور جاسوسی می کرد و برای ضربه به انقلاب اسلامی پرتلاش هستند.

حجت الاسلام شهابی تاکید کرد: در دوران ابتدای انقلاب اسلامی نیز شاهد خیانت های آمریکا علیه ملت ایران بودیم ما مسلمان هستیم و اعتقاد داریم که اگر دولتمردان آمریکا زمینه همزیستی و همکاری در آنها وجود داشته باشد در این زمینه اقدام کنیم ولی مطمئن هستیم که آمریکا جز خیانت برای ما سود دیگری نخواهد داشت و روند مذاکره با این کشور برای ما این مسئله را ثابت کرد.

وی افزود: مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ما است و راه ما راه شهدا است و مسیر کشور و انقلاب را مقام معظم رهبری مشخص می کنند و در مسیری که ما را هدایت می کنند گام بر می داریم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.