1394-05-27 12:38
1518
1
19188
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گلستان؛

آمریکا می خواهد ایران را فلج اقتصادی کند/ دولت بکوشد تا اقتصاد مقاومتی تنها در حد شعار باقی نماند

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر”همه توان اجازه نفوذ و حضور آمریکایی‌ها در ایران را نمی‌دهیم” گفت: آمریکا سعی دارد با ترفندی در اقتصاد ایران ویروس تزریق کند و مانند موریانه اقتصاد ایران را فلج کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه،حجت الاسلام سیدجواد محمد زاده با اشاره به شاخص های پیشرفت هر کشور گفت:برای اینکه هر کشوری به رشد و توسعه برسد،نیاز به پیشرفت در دو شاخص علمی و اقتصادی است.

وی در ادامه افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده که شکست ایران تنها با ورود به تفکر و مبانی اقتصادی کشور امکانپذیر است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این مطلب که تفکر اقتصادی لیبرالیسم با نگاهی مستکبرانه در ایران باعث ضربه زدن به مسائل اعتقادی و دینی کشور می شود،گفت:تفکر امام راحل(ره) اقتصاد اسلامی بود که نباید اجازه آن را بدهیم که سخنان ایشان تحریف شود.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان با اشاره به سخن رسول خدا(صلى‌اللَّه‌علیه‌وآله) مبنی بر”کاد الفقر ان یکون کفراً”گفت: نقش فقر و اقتصاد در حکومت اسلامی به قدری بالاست که دین را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: افرادی در کشور سعی دارند تا تفکر و مبانی آمریکایی را پیاده کنند که این مسئله با هوشمندی و موضع قاطع رهبری جلویش گرفته شد.

محمدزاده در موضوع ورود شرکت های آمریکایی به ایران نیز اذعان کرد: آمریکایی ها و اروپاییها در مرز ورشکستگی قرار دارند و می خواهند با گره زدن خود به طناب اقتصادی ایران خود را نجات دهند.

این استاد حوزه با اشاره به بیانات اخیر رهبری یادآور شد: مقام معظم رهبری با موضع هوشمندانه خود جلوی نفوذ تفکر اقتصادی آمریکایی ها را گرفت، چون با ورود روش آمریکایی به کشور،بلاهایی که بر سر آمریکاییها و اروپاییها آمده است ،بر سر کشور ما هم خواهد آمد.

وی در ادامه راه نجات اقتصاد ایران را اهمیت به روش های اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد: دولت باید بکوشد تا شاخص های اقتصاد مقاومتی تنها در حد شعار باقی نماند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

به گزارش خبرگزاری دانشجوی استان گلستانحمام با آب سماور!/ حکایت تلخ شیرین آباد +تصاویرhttp://www.snn.ir/detail/News/433687/161

0
0
پاسخ
1394-05-27 13:33

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.