1394-06-16 04:24
1315
1
20128
حاشیه های جلسه فرماندار با اعضای شورای شهر گرگان؛

از انتشار اخبار جلسه محرمانه فرماندار با شورائیان در شبکه های اجتماعی تا فضای غبارآلود پارلمان محلی گرگان

دومین سال فعالیت شورای چهارم با حواشی بسیار تمام شد و اینک درکش و قوس همان حاشیه ها قرار است برای سومین سال فعالیت این پارلمان محلی تصمیم گیری شود.

به گزارش گلستان ما به نقل ازپاسرو، هرساله در شهریورماه عنان مدیریت شورایی مشخص می شود با وجودی که شوراییان هم قسم شدند تا به چیزی جز منفعت مردم فکر نکنند و برای پیشبرد اهداف متعالی از هیچ کوششی دریغ نورزند اما انگار کشتی مدیریت شهری در تلاطم حاشیه ها سرگردان شده و برای بهبود این وضعیت اکنون دست به دامان فرمانداری گرگان شده است.

انتخابات هیئت رییسه شورای چهارم بای سومین سال فعالیت دو بار به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به تعطیلی کشیده شد و این وضعیت نابه سامان فرماندار گرگان را مجاب کرد تا وارد گود شده و شوراییان را به حل اختلافات دعوت کند.

ساعت 13 و 30 دقیقه دیروز اعضای شورا و خبرنگاران به فرمانداری گرگان دعوت شدند تا محصل این جلسه با خوبی و خوشی به اتمام برسد اما این جلسه به رسم همیشه با تاخیر آغاز شد و پس از شروع نیز به صورت محرمانه با حضور 11 نفر از اعضا ادامه یافت.

فائزه عبداللهی به دلیل حضور در حج و محمد رضا سبطی به دلیل تعلیق از عضویت شورا در این جلسه حضور نداشتند اما کرسی سایر اعضای شورا با رعایت وقت شناسی پر شد.

انتشار اخبار محرمانه از شبکه های مجازی باعث خشم خبرنگاران شد و این موضوع نشان داد که مسئولان ما هنوز با اهمیت و جایگاه رسانه واقف نیستند و خبرنگاران را نامحرم خود می دانند و شبکه های نامحرم مجازی را محرم؛ این درحالی است که شورای عالی فضای مجازی همواره نسبت به خطرات شبکه های اجتماعی تاکید دارد اما مسئولان ما بدون درنظر گرفتن این گونه مسائل آنچه در سر می پرورانند عمل می کنند.

مسئولی که باید پیشگام حقیقت جویی باشد اما در اهمیت رسانه غافل شده و سخنان محرمانه خود را از کانال نامحرمان منتشر میکند این فضای غبارآلود پارلمان محلی حاکی از چیست که به راحتی مسائل را نادیده می گیرد.

جامعه رسانه ای به عنوان نمایندگان افکار عمومی از مسئولان متولی انتظار دارد تا خارج از هرگونه هیاهو و حاشیه ای خبرنگاران را نامحرم بدانند تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به همدلی و همزبانی دولت و ملت مزین شده شاهد اتفاقاتی نیکو در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

قادرى

چه خوب بود كه گزارشى هم از صحبت هاى انجام شده ارائه مى كرديد . على الخصوص در مورد اظهارات حسين ربيعى كه گویا از فرماندار درخواست انحلال شورا را كرده !

0
0
پاسخ
1394-06-16 04:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.