1399-05-26 08:38
896
0
69894
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از شیب نزولی کرونا در گلستان تاکمبود مواد اولیه ماسک

از شیب نزولی کرونا در گلستان، شرایط نگران کننده بندر گز برای کرونا تاکمبود مواد اولیه ماسک از مهمترین اخبار شنبه بیست وپنجم مرداد در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

*** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دستورالعمل های محرم با توجه به شیوع کرونا، گفت: ایستگاه صلواتی در محرم امسال برپا نخواهد شد.

***معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: وضعیت کرونا در شهرستان بندرگز نگران کننده است زیرا از شاخص ۷.۲ بستری به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر به ۱۰.۸۸ بستری رسیده است.

***فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه روند ساخت بیمارستان این شهرستان سرعت گرفته، گفت: بعد از رفع مشکلات اجرایی و تسریع در روند ساخت این بیمارستان هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 30 درصد تلاش داریم تا پایان فعالیت دولت این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: وضعیت کرونا در گلستان وارد شیب نزولی شده و در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

***رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: روزانه بین ۶۰ الی ۷۰ هزار عدد ماسک کامل در گلستان تولید می شود. در تهیه مواد اولیه ماسک در استان دچار مشکل بوده و این مواد در سطح بازار چند برابر قیمت مصوب عرضه می شود.

***بعد از یک دهه بلاتکلیفی اهالی روستای جنگلده بالا که نمی‌توانستند آجر روی آجر بگذارند حالا اقدامات کوچ آنان به سایت جدید فراهم شده و قرار است در خانه‌های نونوار شده ساکن شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.