1393-12-10 19:11
3194
3
11235

استعفای معاون استاندار گلستان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس/ نیاوند: در خصوص استعفاء با استاندار به توافق رسیده ام

« نیاوند» معاون استانداری گلستان با توجه به قانون مصرح در خصوص استعفای عناصر سیاسی وزارت کشوری یک سال قبل از انتخابات ، از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش گلستان ما ، عباس نیاوند معاون استانداری گلستان در گفتگو با شاهد فردا اعلام کرد در خصوص استعفا با دکتر صادقلو به توافق رسیده است، این بدان معناست که احتمالاً به رغم بسیاری تلاش های جهت دار سیاسی که سعی در شکرآب نشان دادن رابطه ی وی و استاندار دارد ، احتمالاً او با جلب نظر صادقلو به این کار دست زده و در صورت عدم توفیق در این زمینه مجدداً به پست قبلی اش باز خواهد گشت.

نیاوند در ادامه ضمن ابراز ارادت به مردم شریف استان گفت: برای من همیشه خدمت به آنها مهم بوده و اگر بزرگان کشور و مردم مصلحت حضورم در سنگری دیگر را ببینند، با اشتیاق این کار را خواهم کرد. 

وی در ادامه گفت: بنا به درخواست های مکرر اقشار مختلف مردم، نخبگان، دانشگاهیان استان و اصرار برخی جریان های سیاسی حاکم بر دولت مبنی بر حضورم در انتخابات، جمع بندی بر این قرار گرفت که به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس در گلستان حضور پیدا نمایم.

معاون سابق استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که از کدام حوزه انتخابیه شهری قصد کاندیداتوری دارد نیز پاسخ شفافی نداد و اعلام نام این حوزه را به گذشت زمان حواله داد و تاکید کرد که این اقدام بنا به اصرار و پیگیری اقشار مختلف و برخی چهره های نخبه و دانشگاهی استان و کشور صورت گرفته است.

گفتنی است با توجه به برخی اخبار و احتمالات و حمایت برخی از بزرگان اقوام و چهره ها از وی، کاندیداتوری نیاوند از حوزه «کلاله» صورت خواهد گرفت.

نیاوند به دلیل مواضع میانه روانه اش در طول سالهای متمادی حضور در پست های مختلف سیاسی و اجرایی کشور از حمایت چهره های شاخص «اصلاح طلب» و «اصولگرای» کشور و استان برخوردار می باشد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

جایگزینی مرگدری با نیاوند / "علی بخش رستمی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می شود /چراغعلی برای انتخابات مجلس نمی آید

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جواد

با حمایت استاندار و از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان میاد ... صد در صد

0
0
پاسخ
1393-12-10 14:51
کریمی

سلام این بند خدا حداقل خودش خوب میدونه که عزل شده یا استعفا داده و البته یه تعدادی هم اینو میدونن.اصولگرایی معیار های خاص خودشو داره که باید با اونا افراد رو سنجید نه با لق لقه های زبان افراد.ضمنا برابر قانون انتخابات استعفا بخاطر حضور در انتخابات تیر ماه 94 هست نه الان.

0
0
پاسخ
1393-12-11 06:34
حسن

جهت اطلاع نیروهای وزارت کشور به دستور وزیر و برای جلوگیری از سوءاستفاده ، باید یک سال قبل از ثبت نام انتخابات مجلس استعفا دهند.یعنی 4 ماه زودتر از بقیه که 26 خرداد 94 است

0
0
پاسخ
1393-12-15 14:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.