1394-04-30 17:43
1578
1
17886
نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی :

اظهارات آقای صالحی را مناسب دیدم/ طبق اظهارات ظریف تحریم ها باید یک جا برداشته شود

نماینده مردم گنبد در خصوص جلسه علنی امروز مجلس که با حضور وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان برگزار شد، اظهار کرد: ظریف اعلام کرده که تحریم ها بعد از توافق نهایی یک جا برداشته خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به همراه صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و تیم مذاکره کننده در نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ تیرماه پارلمان برای ارائه گزارش پیرامون جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای حضور یافتند.

سلیمان عباسی نماینده گنبد در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن اعلام خبر فوق افزود:سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط علی لاریجانی رئیس مجلس قرائت شد و محمد جواد ظریف نیز یک به یک به آنها پاسخ گفت.

عباسی اظهار کرد: آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور توضیحات فنی و خوبی را در خصوص سانتریفیوژها ، آب سنگین اراک و همچنین سایت نطنز ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: از توضیحات رئیس سازمان انرژی اتمی اینطور بر می آمد که خط قرمز های مدنظر مقام معظم رهبری رعایت شده است و در کل اظهارات آقای صالحی را مناسب دیدم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات دکتر ظریف نیز اشاره کرد: ایشان نیز علی رغم اذعان بسیاری از رسانه های بیگانه مبنی بر تعلیق برخی از تحریم ها بعد از توافق نهایی ، اظهار کرد که بحث تعلیق نیست بلکه باید تحریم ها کاملا برداشته شود.

سلیمان عباسی در خصوص اظهارات برخی نمایندگان در خصوص عدم همخوانی قطعنامه شورای امنیت با خطوط قرمز کشورمان نیز گفت: متن تقدیم مجلس شده ولی هنوز قرائت نشده است و قطعا در کمسیون امنیت ملی و با حضور رئیس مجلس بررسی خواهد شد.

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان به درخواست کمیسیون ویژه به استناد ماده ۴۴ آئین نامه داخلی مجلس برای رسیدگی به توافق جمهوری اسلامی ایران با ۱+۵ رای مثبت دادند.

وکلای ملت با ۱۳۶ رای موافق،؛ ۲۹ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن علنی به این درخواست رای مثبت دادند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.