1394-03-19 06:15
932
0
15854
خاکی دراولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان :

اعتدال خط و مشی ستاد انتخابات گرگان / انتخابات و صیانت از صندوق ها ، صیانت از ناموس است

فرماندار مرکز استان گفت: انتخابات و صیانت از صندوق ها ، صیانت از ناموس است و صیانت از آن یک عزم قانونی و وجدانی را می طلبد.

به گزارش گلستان ما ؛ یحیی خاکی فرماندار مرکز استان در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان که در دفتر کار فرماندار تشکیل شد با بیان اینکه رعایت اعتدال خط و مشی ستاد انتخابات شهرستان گرگان است گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم با توکل به خداوند انتخاباتی قانونی ،سالم و مورد رضایت خداوند را برگزار نماییم .

وی افزود: هدف ما این است که با کمک دیگر اعضای ستاد بتوانیم هیأت اجرایی و معتمدین قانونمند و متدین را شناسایی نماییم و سعی داریم افرادی دیندار،اخلاق مدار ، مردمدار و به دور از هر نوع فعالیت سیاسی مربوط به انتخابات و کاندیداها را انتخاب نماییم .

نماینده عالی دولت با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص انتخابات که فرمودند، انتخابات و صیانت از صندوق ها ، صیانت از ناموس است گفت: صیانت از ناموس یک عزم قانونی و وجدانی را می طلبد و در بحث انتخابات خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برای ما نباید تفاوتی قائل شد که چه کسی می خواهد رأی بیاورد و هدف ما این است که بستر را در چارچوب قانون ایجاد نماییم که مردم بتواند به فرد مورد علاقه خود رأی دهند.

فرماندار با توجه به اینکه اعتماد اجتماعی همبستگی ایجاد می نماید گفت: اعتماد اجتماعی همبستگی ایجاد می نماید و وفاق را تشکیل می دهد و این وفاق می تواند همه اقوام و طوایف را شامل گردد. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.