1399-11-06 12:31
551
0
72836
فرماندار علی آبادکتول خبرداد؛

افتتاح 2هزار و 515 پروژه عمرانی و اشتغالزایی در دولت تدبیر و امید

از دهه فجر ۱۳۹۲ تا دهه فجر امسال حدود دو هزار و ۵۱۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان در شهرستان اجرا شده است.

به گزارش گلستان ما، محسن سوخته سرائی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: ۵۰ عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی در دهه فجر امسال اجرا می شود.

فرماندار علی آباد خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقه فیلم کوتاه با موضوع نماز، برگزاری نامه برای مدافعان سلامت، نشست شاعران و ادبا، نشست های خبری ادارات، اجرای موسیقی های محلی کتولی، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، مسابقه پرواز با پاراگلایدر، نقاشی، خوشنویسی، دیدار با ائمه جمعه، مسابقه تیراندازی با اسلحه بادی از جمله برنامه های دهه فجر علی آباد کتول است.

وی با بیان اینکه امسال پروژه های عمرانی افزایش یافته، ادامه داد: امسال ۲۲۵ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شده و بیش از ۲۴ هزار خانوار از آن بهره مند می شوند.

فرماندار علی آباد با بیان اینکه ۱۹۹ اشتغال هم ایجاد می شود، ابرازکرد: ۱۵۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶۹ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سوخته سرایی به مهم ترین پروژه ها اشاره کرد و گفت: آبخیزداری و کنترل سیلاب، افتتاح سالن ورزشی روستایی، افتتاح زمین چمن مصنوعی روباز، احداث دوربرگردان ایمن، بهره برداری مسکن محرومان و مسکن روستایی، جمع آوری آب های سطحی، افتتاح کارخانه تولیدی و واحد صنعتی و غیره است.

فرماندار علی آباد ادامه داد: کارخانه فولاد در شهرک علی آبادکتول با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۷۲ نفر کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: از دهه فجر ۱۳۹۲ تا دهه فجر امسال حدود دو هزار و ۵۱۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان در شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.