1393-11-23 21:35
3415
2
10407
صبح روز جمعه ؛

الیاس نادران برای سخنرانی در همایش"مذاکرات عزتمندانه" به گنبد می آید + بیوگرافی

صبح روز جمعه همایش " مذاکرات عزتمندانه " با سخنرانی الیاس نادران نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گنبد برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ این همایش با موضوع " مذاکرات هسته ای، فساد اقتصادی و بازتاب نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکا " قرار است روز جمعه ساعت 9.30 صبح در کانون فرهنگی بسیج شهرستان گنبد برگزار شود.

میزبان برگزاری این همایش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان و بسیج دانشجویی گنبد است.

الیاس نادران کیست؟

الیاس نادران متولد 1334شاهرود، دوران ابتدایی و دبیرستان را در شهرهای علی آباد کتول گرگان و قم به پایان رساندو در سال 1350در رشته عمران در دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرفته شد.

نادران به علت شرکت در تظاهرات 16آذر همان سال از دانشگاه اخراج شد و  در تظاهرات مردمی در شب عاشورای 1357 در شهرستان علی آبادکتول در اثر انفجار نارنجک های دست ساز، به مقام رفیع جانبازی نایل آمد.

نادران مجددا در کنکور شرکت کرد و از سال 1356در دانشگاه اقتصاد دانشگاه تهران پذیرفته شد. اخذ مدرک کارشناسی وی به علت فعالیت های انقلابی علیه رژیم پهلوی وشرایط انقلاب فرهنگی به سال 1364 موکول شد.

الیاس نادران در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مذکور در دانشگاه تهران ادامه تحصیل داد و در سال 1367 به عنوان دانش آموخته ممتاز رشته اقتصاد برگزیده شد.

او در سال 1369 از طریق بورس دانشگاه تهران، پس از آزمون اعزام برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا، راهی فرانسه شد.

نادران در سال 1375 پس از اخذ مدرک دکترا از فرانسه به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اقتصاد دانشگاه تهران مشغول به ادامه کار شد.

سوابق علمی پژوهشی ایشان حاوی  ده ها عنوان مقاله علمی، پژوهشی و دو جلد کتاب درسی به صورات ترجمه و یک جلد کتاب تالیفی و پژوهش های علمی برای دستگاه های اجرایی است.

سوابق کاری: از سال 60 به عنوان عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به خدمت شد. در سال 1368 از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دانشگاه تهران منتقل و به عنوان مدیر امور دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشکده تهران مشغول به فعالیت شد.

وی از آن زمان تا سال 1383 یعنی ورود به مجلس هفتم و پس از آن در مجلس هفتم و هشتم و نهم مسئولیت های زیر را بر عهده داشته است.

-  معاون اداری مالی و معاون آموزشی دانشکده اقتصاد

-  دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام

-  سرپرست مؤسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران

-  رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته است

-  نائب رئیس کمیسون تلفیق برنامه چهارم توسعه

-  نائب رئیس کمیسون تلفیق بودجه سال 1384

-  عضو کمیسون تلفیق بودجه سال 1391

-  عضو کمیسون انرژی و کمیسون اقتصادی در مجلس هفتم

-  عضو کمیسون اقتصادی در مجلس هشتم

-  عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مجلس نهم

نادران در تدوین و تصویب لوایح و طرح های اساسی اقتصادی مانند قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قانون گمرکی نقش اساسی ایفا کرده است.

 

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سعید

تو رو خدا یه نفر از ایشون بپرسه که چرا وقتی محمدرضا رحیمی اختلاس بیمه ایران را افشا کرد شما از بیمه ایران دفاع کردی و گفتی اینها اتهام زنی بیهوده است، اما چند سال بعدش شما در جای مدعی قرار گرفتی و رحیمی شد همکار اختلاس گران و حالا شما به عنوان قهرمان مبارزه با فساد به این موضوع افتخار می کنی ؟

0
0
پاسخ
1393-11-23 08:43
پاسخ سوال شما

باسلام..اولا افرادی که اقای رحیمی اختلاس آنها را افشا کرد،1 ماه بیشتر سرکار نیامده بودند و بدون هیچ تحقیق و تفحصی انها اخراج شدند ، و در اخر طبق آخرین گزارشات و جلسات بیگناهی آنها ثابت شد نکته بعدی اینکه این گزارش باعث شد که آقای رحیمی به دولت اقای احمدی نژاد بپیوندد......با بررسی های قوه قضاییه ... کاری اقای رحیمی هم مشخص شد که به نظر بنده بیشتر از اینا مستحق مجازات بوده است.

0
0
پاسخ
1393-11-25 14:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.