1400-03-04 08:56
515
0
74717
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

انتخابات رزمایش بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است

سردار ملک شاهکوهی گفت: انتخابات یک رزمایش و یک جنگ بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک‌شاهکوهی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: امروز خون شهدا به ثمر نشسته است، هیچ اسرائیلی در هیچ جای اسرائیل از موشک‌های غزه جای امنی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: موشک‌هایی که در غزه به دست جوانان فلسطینی تولید می‌شود و به صورت باران بر سر اسرائیل می‌بارد همه آنها از آثار به ثمر نشستن خون شهداست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه  خانواده‌های شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند، گفت: بروید بر سر قبور شهدا و دعا بکنید که آنها باعث قدرت و عزت ما شدند و ما هر چه داریم از خون شهداست، خانواده شهدا میراث‌ داران انقلاب اسلامی هستند.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه انتخابات یک جنگ بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است، خاطرنشان کرد: انتخابات یک رزمایش و یک جنگ بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است، ما باید برای حضور حداکثری در انتخابات صله‌رحم کنیم و از همه بخواهیم در این رزمایش ملی حضور پرشور داشته باشند.

وی ادامه داد: همه ما در یک کشتی قرار داریم و اگر این کشتی غرق شود همه آسیب خواهند دید، پس برای نجات خود و کشور از شما برادران عزیز و خواهران گرامی می‌خواهم از همه بخواهید پرشور در این انتخابات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.