1402-03-15 12:37
548
0
85228
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت:

انقلاب اسلامی با نام امام راحل در جهان شناخته می شود

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام حضرت امام خمینی (ره) در جهان شناخته می شود.

به گزارش گلستان ما؛ آخوند عبدالجبار میرابی ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در جهان و بشریت شناخته می شود.
وی با بیان اینکه، خداوند متعال در قرآن کریم پیامبر (ص) را بعنوان بزرگ ترین نعمت برای ما فرستاده و از علما نیز بعنوان جانشینان پیامبر (ص) نام برده است، افزود: آن عالمی که بتواند سنت و سیره پیامبر (ص) را جاری و ساری کند بعنوان جانشین حقیقی پیامبر اکرم (ص) قلمداد می شود و در عصر حاضر نیز حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را از انقلاب پیامبر (ص) الگو گرفت و آن را به ثمر رساند‌.
وی بیان کرد: در این حالت جایگاه امام راحل از جمله جایگاه های باعظمت و والایی بشمار می رود که باعث شد در دنیا شناخته شود.
امام جمعه قره تپه بندر ترکمن گفت: حضرت امام خمینی(ره) با انجام کارهای شایسته و دفاع از مظلومان توانست در راه دین حرکت و استقامت کند و می توان گفت که امام راحل با انقلاب خود استقامت و علم داشتن را به ایرانیان به ارمغان آورد.
آخوند میرابی تصریح کرد: با چنین اعمال حسنه ای امام راحل در قلوب مسلمین نشست و به مقام  و جایگاه پر درجه ای نزد مردم دست یافت.
وی افزود: خداوند متعال نیز در قرآن کریم‌ فرمایش کرده  عالمی که به علم خود عمل کند به درجات والایی دست خواهد یافت که اولین آن دست یافتن به درجه جانشینی پیامبر (ص) می باشد. پیامبری که هر کس بتواند به درجه جانشینی ایشان برسد به نهایت درجات خواهد رسید‌.
آخوند میرابی گفت: پیامبر (ص) از یتیمان و مظلومان حمایت کرده و به مسکینان و نیازمندان رسیدگی می نمود. امام راحل نیز پس از ۱۴۰۰ سال این خصوصیات پیامبر (ص) را در ایران اسلامی پیاده کرد و به چنین مقامی دست یافت.
وی افزود: یک نمونه آن این است که در روز رحلت امام راحل چندین و چند میلیون نفر در ایران و حتی در ممالک دیگر و سراسر جهان ابراز تاسف و ناراحتی کردند. 
آخوند میرابی خاطرنشان کرد: ما هم با قدر دانستن انقلاب امام راحل در ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) در حق آن حضرت دعا کنیم و هم به وظیفه انسانی خود عمل کرده و هم اینکه به جوانان و همچنین دنیا بفهمانیم و ثابت کنیم که نام نیک چنین شخصیت های بزرگی در روی زمین نخواهد ماند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.