1399-11-12 12:29
495
0
72938
استاندار گلستان:

انقلاب اسلامی فرصتی بی نظیر برای نقش آفرینی جوانان کشور / افتتاح 5هزار و 700میلیارد تومان پروژه در دهه فجر

با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت بی نظیری برای نقش آفرینی جوانان کشور به وجود آورده، گفت: امروز بسیاری از تجهیزات در بخش های مختلف به دست جوانان این مرز و بوم ساخته می شود.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس صبح امروز در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون شهادت و جانفشانی ملت ایران است و باید در ایام دهه فجر یاد و خاطره شهدای انقلاب و جمهوری اسلامی را گرامی بداریم.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید بیاندیشیم که اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد امروز کشور چه شرایطی داشت،خاطرنشان کرد: امنیت مهمترین دستاورد هر کشور است و در هر کشوری که امنیت وجود نداشته باشد مشکلات فراوانی در آن کشور حاکم خواهد بود.

وی استقلال سیاسی انقلاب اسلامی را از دیگر دستاوردها عنوان و افزود: امروز اقتدار نظامی و امنیت کشور به گونه ای است که هیچ کشوری در منطقه توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و حتی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا بیان می کند که در رو به روی جمهوری اسلامی ایران می ایستد.

حق شناس در خصوص کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: امروز کشور توانسته به خوبی اپیدمی کرونا را مدیریت کند و این در حالی است که بسیاری از کشورها برای مقابله با کرونا با مشکل رو به رو بودند.

استاندار گلستان به ارتقاء سطح علمی کشور اشاره کرد و افزود: دستاوردهای علمی ما در کشور به گونه ای بوده که کشور نزدیک به 42 سال در تحریم قرار دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت بی نظیری برای نقش آفرینی جوانان کشور به وجود آورده، افزود: امروز بسیاری از تجهیزات در بخش های مختلف به دست جوانان این مرز و بوم ساخته می شود.

حق شناس متذکرشد: امروز اقتصاد کشور از وابستگی به نفت فاصله گرفته است و با وجود تحریم ها و کاهش میزان صادرات نفتی توانسته روی پای خود بایستد.

استاندار گلستان گفت: در ایام دهه فجر پنج هزار و 700 میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود و این در حالی است که در سال گذشته در این ایام سه هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.