1399-10-13 13:15
371
0
72427
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران:

«انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه» خط قرمز شهید سلیمانی بود/ استقامت سردار باید در جامعه همه ‌گیر شود

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه «انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه» خط قرمز شهید سلیمانی بود، گفت :استقامت باید در جامعه همه گیر شود.بارها ندای رهبری در باره استقامت در جامعه شنیده می شو د اما برخی گفتار سازش سر می دهند که این شایسته انقلاب نیست.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی ظهر امروزدر ویژه برنامه گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت تولی و تبری و بیداری اسلامی» اظهار کرد: در طول یک سال گذشته و پس از شهادت شهید سلیمانی غم فقدان ایشان همه کشور را فرا گرفته اما  حضور روحی و معنوی این شهید بزرگوار در جامعه  دیده می شود

 وی افزود: آمریکایی ها نسبت به شهادت شهید سلیمانی اشتباه کردند  و "حاج قاسم شهید "از "حاج قاسم زنده" برایشان خطرناک تر است زیرا با شهادت ایشان آمریکا و استکبار جهانی را به اضمحلال نزدیک تر کرده است.

 نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: مکتب اسلام ، مکتب دستگیری از مسلمان و رساندن به مطلوب  است و شهید سلیمانی نیز آن را در زندگی خود جاری  داشت .او خود را وقف مبارزه با دشمن کرد  و سیره او در چهل سال بعد از انقلاب  مقاومت تا آخر ، دستگیری از همه مسلمانان و منادی امید به همه مظلومان جهان بود.

رضایی تاکید کرد: در مکتب اسلام هیچ کس خود را برتر از دیگری نمی داند و این ویژگی شهید سلیمانی هم بود.برای او انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خط قرمز بود و در طول 40 سال  بعد از انقلاب به انقلابی گری این شهید بزرگوار هیچگاه لطمه ای وارد نشد .

وی درباره شاخصه های مقاومت در مکتب ولایت هم گفت: استقامت باید در جامعه همه گیر شود.بارها ندای رهبری در باره استقامت در جامعه شنیده می شو د اما  برخی گفتار سازش سر می دهند که این شایسته انقلاب نیست.

رضایی با بیان اینکه حاج قاسم هیچگاه جلوتراز رهبری نبودند، اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها گفتند که نباید به امریکا اعتماد کرد و در قرآن هم آمده که سازش با ظالم گناه کبیره است  اما برخی هنوز صدای مذاکره با امریکا را بلند می کنند یعنی استقامت ندارند  اما شهید سلیمانی بر مقاومت تکیه داشتند و برای آن هم به شهادت رسیدند .

وی درباره انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: به تعبیر رهبری موشک باران عین الاسد سیلی سخت بودکه حیثیت آنها را در منطقه نابود کرد  و حتی جرات پاسخ به آن را هم نداشتند اما این انتقام تا خروج امریکا از منطقه و انتقام از آمران و عاملان شهادت سردار میسر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران درباره ادامه راه مکتب شهید سلیمانی گفت: مراسمات این شهید بزرگوار باید به صورت مردمی برگزارو از دولتی شدن و یا برچسب به آن خودداری شود.همه مردم باید برای ادامه دادن راه شهید سلیمانی همراهی کنند  .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.