1399-10-08 23:56
608
0
72338
کریمی اول در گفت و‌گوی تحلیلی - تبیینی :

باید مراقب اشعری های زمان باشیم / راه عبور از مشکلات اعتماد به جوانان است نه امید به کدخدا

یک کارشناس مسایل سیاسی گفت : اگر در طول تاریخ ضرباتی خوردیم به دلیل عدم دشمن شناسی و بی بصیرتی بود ، باید خیلی دقت کنیم و مراقب ابوموسی اشعری ها باشیم.

به گزارش گلستان ما ، حسین کریمی اول کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک  امروز دوشنبه در گفتگوی تحلیلی و تبینی با موضوع بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی اظهار کرد: اگر در طول تاریخ ضرباتی خوردیم به دلیل عدم دشمن شناسی و بی بصیرتی بود ، باید خیلی دقت کنیم و مراقب ابوموسی اشعری ها باشیم ، ابوموسی اشعری آدم کوچکی نبود ، او از بزرگان روزگار و از افراد صاحب نفوذ بود.

کریمی اول افزود : اگر در شناخت دشمن خوب عمل کنیم سامری زمان را قطعا می شناسیم ، لذا مهمترین مولفه بصیرت است.

وی تاکید کرد : اگر امروز تمام نقشه ها و طرح های آمریکایی ها به ثمر نمی نشیند برای اینست که ابرمردی اینجا نشسته که بر همه امورات تسلط دارد و راهبردهای دشمن را می داند.

کریمی ادامه داد : اگر می خواهیم اندیشه و تفکر اسلامی زنده بماند و ادعای خود را مبنی بر اینکه رهروان امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) هستیم باید به تاسی از این حضرت از حریم ولایت دفاع کنیم.

 این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم انقلابی گری بصیرت و شناخت است گفت :  بیش از یک هزار و 500 آیه قرآن در خصوص شناخت دشمن و دشمن شناسی است، انقلاب اسلامی با طیف وسیعی از دشمنان رو به رو است که همه آنها برای یک هدف و آن هم از بین بردن انقلاب اسلامی گام برداشتند.

 کریمی اول با بیان اینکه دشمن بیش از 40 سال در تلاش است که انقلاب اسلامی را از پا در بیاورد، افزود: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم باید بصیرت نسبت به ماهیت دشمن داشته باشیم و استراتژی ها و راهبردهای دشمن را بشناسیم.

وی افزود: کسانی که باید این نسخه شفا بخش از این بحران اقتصادی را عملیاتی کنند متاسفانه نگاه آنها به بیرون از کشور و دست کدخدا است و این درحالی است که برای عبور از این مشکلات باید به آن چیزی که داریم و توانمندی داخلی به ویژه جوانان توجه کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.