1393-10-28 16:03
1549
0
9072
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان :

به زودی ندای محمد رسول الله از ماذنه های سراسر دنیا طنین انداز خواهد شد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در واکنش به اهانت های اخیر به رسول اکرم (ص) با صدور بیانیه ای این اقدام شرم آور را شدیدا محکوم نمود.

به گزارش گلستان ما ، دربیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان  آمده است: به زودی ندای محمد رسول الله از ماذنه های سراسر دنیا طنین انداز خواهد شد، آماده پذیرایی از مردم فرانسه در ایران اسلامی هستیم

متن کامل بیانیه به شرح زیراست:

«ومکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین» آیه شریفه 54سوره مبارکه آل عمران

این روزها آسمان دلهای مسلمانان و آزادگان جهان مملو از بغض و اندوهی است که التیام نمی یابد مگر با امید به ظهور منجی موعود برای انتقام و هدایت. اهانت به انسان کامل و اسوه آدمیان و مایه رحمت برای جهانیان آنچنان قلبهای مردمان پاک اندیش دنیا را فشرده است که خیابانهای شهرهای اروپا و آمریکا نیز میزبان محکوم کنندگان این حرکت سخیف است.

سخن از آزادی بیان و حقوق بشر در غرب نیز که دیگر آنقدر مضحک و خنده دار شده است که شاهدیم کاریکاتوریست فرانسوی که کاریکاتور سارکوزی را که در فساد اخلاقی شهره خاص و عام در اروپا شده ترسیم کرده به سرعت از کارش اخراج می شود و حالا اهانت کنندگان به پیامبر خاتم و مراد بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان به حنای رنگ باخته آزادی بیان نه تنها اخراج نمی شوند بلکه مورد حمایت و تشویق قرار می گیرند و جالب تر اینکه همچنان اگر کسی درباره افسانه هولوکاست ذره ای تردید کارشناسانه کند محکوم به حبس و زندان چندین ساله خواهد بود.

البته از مستکبران غربی که سالهاست از اسلام به واسطه بیان حق و برپایی نظام ضدسلطه سخت کینه بر دل دارند این حرکات و حمایت ها بعید نیست اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی در داخل همنوا با جسارت کنندگان خارجی برای رسیدن به منافع و مقاصد سیاسی خود دین و عزت و شرف خود را به قربانگاه برده اند و برای خوش خدمتی به برخی افراد عروسک های دست دشمنان اسلام و نظام شده اند که قطعا مردم نیز با شناخت آنان و حربه های کثیفشان برای تصدی قدرت آنان را در حسرت رسیدن به رویاهای شومشان خواهند گذاشت.

بسیج دانشجویی علی رغم همه اتفاقات رخ داده اخیر درجریان اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی، جنایات و وحشی گری برخی را در فرانسه که منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان فرانسوی شده را به شدت محکوم می کنیم و خواستار برخورد با عاملان آن هستیم، هرچند معتقدیم این جریانات و اقدامات پرحجم رسانه ای بعد آن و نسبت دادن اقدامات ترورییستی و خشونت بار به مسلمانان بهانه ای برای آماده سازی بستر اهانت به جان هستی، حضرت رسول اکرم (ص) بوده است.

نگاه ژرف و از زاویه ای دیگر به این اهانتهای گستاخانه و غیرانسانی نشان می دهد که جبهه استکبار در پشت این جریانات به دنبال اهداف شوم دیگری نیز هست که درکنار محک زدن و غیرت سنجی مسلمانان در برهه اخیر و بررسی عکس العمل مسمانان و دریافت میزان استحکام و پایبندی به اعتقادات و مقدسات خود، بدنیال ایجاد یک واکنش افراطی و مقابله به مثل مسلمانان نسبت به پیامبران گرانقدر و عظیم الشان سایر ادیان الهی و ایجاد یک جنگ روانی و اسلام هراسی جدید هستند.

اما هم غرب و هم تمامی مردمان جهان بدانند که پیروان دین راستین اسلام و پیامبر صلح و مهربانی نه تنها به پیامبران سایر ادیان و آیین های الهی به چشم تکریم ارادت می نگرند بلکه پیروان آنها را نیز برادران و خواهران مومنی می دانند که مورد عنایت خداوند متعال اند و امروز نیز با وجود اهانت به پیامبر عطوفت و رافت، آماده پذیرایی و استقبال از شهروندان فرانسوی و نشان دادن تمدن و فرهنگ و اخلاق اسلامی برگرفته از سیره نبوی و زندگی مهربانانه و با صفا در کنار برادران و خواهران مسیحی و کلیمی و زردتشتی و... هستیم.

تردیدی نداریم که وعده راستین خداوند به زودی محقق می شود و علی رغم تلاش دشمنان برای ممانعت از شیوع اسلام و رشد و گسترش تعداد مسلمانان در اروپا دیری نخواهد پایید که ندای اشهد ان لا اله الا الله و محمد رسول الله از ماذنه های مساجد و عبادتگاههای سرتاسر عالم طنین انداز خواهد شد. و انشالله فرزندان دانشجوی بسیجی انقلاب اسلمی ایران بعنوان طلایه داران حکومت جهانی اسلامی زمینه ساز ظهور منجی موعود خواهند بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.