1394-11-05 11:57
959
0
26605

بیانیه سازمان بسیج طلاب گلستان در حمایت از شورای نگهبان

حال می بینیم که متاسفانه برخی از مسئولین دولتی با ادعای قانون گرایی و لزوم حرکت بر مدار قانون مساله احراز و یا عدم صلاحیت نامزدهای انتخاباتی یا نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان را زیر سوال می برند و این موضوع باز هم سبب شده نگاه‌ ها به سمت این شورای محترم دوخته شود.

به گزارش گلستان ما، سازمان بسیج طلاب گلستان با صدور بیانیه ای حمایت خود را از عملکرد شورای نگهبان اعلام کرد. 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان در راستای انتخابات پیش رو و حمایت از شورای محترم نگهبان

اولا در آستانه حلول ایام الله مبارک دهه فجر وپیروزی انقلاب اسلامی ایران به همه ملت و رهبر معظم ایران تبریک و تهنیت عرض مینماییم و سپس بمناسبت نزدیکی به انتخابات هفتم اسفند نکاتی را تقدیم همه عزیزان معروض میداریم.

انتخابات و آمدن پای صندوق آراء مهمترین حماسه سیاسی ملت ایران است و ثابت میکند مردم ایران همیشه در صحنه ها حاضرند و سرنوشت جامعه خویش را خود تعیین میکنند.

بدون شک ملت ایران در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری، حماسه بزرگ دیگری خواهند آفرید و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را در نظام ولایی به نمایش خواهند گذاشت زیرا ملت ایران در انتخابات خواستار حفظ اصل نظام بر مبنای قانون اساسی هستند و همه باید به این اصل توجه داشته باشند.

یقیناً دشمنان کینه‌ توز خارجی و داخلی ما درصددند از این فرصت برای رخنه در نظام مقدس ایران اسلامی و وارد کردن ضربات شیطانی استفاده کنند.

حضور مردم است که نظام را تقویت و پایه‌ های نظام را مستحکم تر می‌ کند، آبروی ملت ایران را افزایش می‌ بخشد، استقامت کشور را در مقابل دشمنی‏ها زیاد می‌کند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه نا امید می‌کند. این یک مسئله‏ ی بسیار مهم است.

اهمیت شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست به نحوی که امام راحل می فرمایند: "من با نهاد شوراي نگهبان صددرصد موافقم و عقيده‏ام هست كه بايد قوي و هميشگي باشد و حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تأکید بر فصل‌الخطاب بودن نظر شورای نگهبان بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تأکید فرمودند.

و حال می بینیم که متاسفانه برخی از مسئولین دولتی با ادعای قانون گرایی و لزوم حرکت بر مدار قانون مساله احراز و یا عدم صلاحیت نامزدهای انتخاباتی یا نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان را زیر سوال می برند و این موضوع باز هم سبب شده نگاه‌ ها به سمت این شورای محترم دوخته شود. عده ای از گروه های ضد انقلاب و فتنه‌ گر برای در دست گرفتن مسند قدرت در مجلس دهم و نیز رسوخ در مجلس خبرگان رهبری، حجم حملات به شورای نگهبان را زیاد کرده اند و در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌ های پیشین چشمگیرتر و پردامنه‌ ترشده است و بدینوسیله میخواهند اهمیت شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.

لذا ما طلاب و روحانیون بسیجی با توجه به اهمیت شورای نگهبان از منظر قانون اساسی انقلاب اسلامی ایران و امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حمایت همه جانبه خود را از این نهاد انقلابی و قانونی اعلام میداریم و هرگونه بی حرمتی را محکوم می نماییم.

در پایان ما طلاب و روحانیون بسیجی خواستاریم :

تمامی احزاب و گروه های سیاسی با احترام به قانون، ارکان انقلاب اسلامی را بخاطر منافع شخصی خود زیر سوال نبرند.

همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فتنه 88 را خط قرمز نظام معرفی کرده اند، حمایت و یا سکوت از این فتنه یکی از معیارهای سنجش افراد باشد زیرا با توجه به اهمیت این مسأله برای نظام موضع گیری فرد از آن زمان تا به حال میتواند تعیین کننده هدف کاندیدا از شرکت در این انتخابات باشد.

ما بسیجیان با شناخت کامل و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و در راستای خشنودی و رضایت ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در جهت صیانت از حکومت اسلامی و تداوم ارزشهای والای انقلاب اسلامی انتخاب افراد اصلح را به همه توصیه می نماییم و توصیه داریم که نگاه های جناحی معیار قرار نگیرد تا در قیامت در محضر عدل الهی دارای حجت شرعی باشیم.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان

5 بهمن 1394

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.