1401-06-05 11:20
427
0
81363

منش شهیدان رجایی و باهنر سرلوحه دولتمردان قرار گیرد

اسماعیل تیموری در یادداشتی نوشت:منش شهیدان رجایی و باهنر سرلوحه دولتمردان قرار گیرد

به گزارش گستان ما، اسماعیل تیموری در یادداشتی نوشت:منش شهیدان رجایی و باهنر سرلوحه دولتمردان قرار گیرد در این یادداشت آمده است« دوم تا هشتم شهریور به جهت یادآوری مجاهدتها و رشادتهای اسوه های صبر، ایثار و معلمان ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده و نمادی ماندگار از تجلی وحدت مردم و دولت  بوده و قطعاً برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی  ساری و جاری خواهد بود .

یکی از اهداف اصلی و آرمانهای انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی در جهان است و دولت اسلامی و بدنه اجرایی آن یکی از ارکان اصلی جهت نیل به این هدف خواهد بود . لذا تلاشهای خستگی ناپذیر تمامی ارکان اجرایی کشور به عنوان کارمندان این مرز و بوم  در ذیل توجهات به آرمانهای انقلاب اسلامی به عنوان دولت اسلامی ، می تواند نقش به سزایی را در نیل به این مسیر و هدف مهم داشته باشد.

هفته دولت که روز سلام و سپاس به همه دولت مردان خدمتگذار است را بر تلاشگران عرصه فعالیتهای سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اجرایی  تبریک عرض می کنیم.

بدون شک دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی ، ایران قوی شکل گرفته با سرلوحه قرار دادن منش شهیدان رجایی و باهنر در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته و ضمن رضایتمندی مردم عزیز، قهرمان و فداکار زمینه ساز شکل گیری فرهنگ تمدن نوین اسلامی خواهند بود.»

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.