1394-09-23 14:02
1305
1
24371

تازه های انتخاباتی در غرب گلستان / گزینه های احتمالی فعال در مناطق ترکمن نشین

تحرکات کاندیداهای فعال در حوزه انتخابیه غرب گلستان که از گذشته ها در دو بخش فارس نشین و ترکمن نشین در شهرهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان پیگیری می شد این روزها نیز با سیاق رایج سنتی در حال عبور از رایزنی های پنهانی و ورود به روزهای ثبت نام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، تحرکات کاندیداهای فعال در حوزه انتخابیه غرب گلستان که از گذشته ها در دو بخش فارس نشین و ترکمن نشین در شهرهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان پیگیری می شد این روزها نیز با سیاق رایج سنتی در حال عبور از رایزنی های پنهانی و ورود به روزهای ثبت نام است.

قورلی زاده، شکیبایی، کرداری، یحیی چوگان، محمد قلی ایری، اسکندریان، حسین جعفری چوگان، جلال ایری و کر از جمله کاندیداهایی هستند که از بندرترکمن و گمیشان به عنوان گزینه های احتمالی وارد عرصه انتخابات شده و غالب فعالیت آنان در ترکمن نشین صورت می گیرد.

از سوی دیگر عبدالرضا ساور، محمد جواد نظری مهر، ابوالحسن ریاحی، محمد باقر علیمی، رحمت الله جلالی، حجازی، حبیب الله مازندرانی و احمد صالحی نیز از جمله کاندیداهای احتمالی هستند که از شهرستان های بندرگز و کردکوی سودای رقابت در انتخابات را در سر می پرورانند که غالب فعالیت آنان در مناطق فارس نشین جلوه نموده است .

نکته قابل توجه اینکه بر اساس ارزیابی میدانی و رصد فعالیتها در میان انبوه کاندیداهای احتمالی حاضر در غرب گلستان، تنها عبدالرضا ساور و سعید اسکندریان در همه شهرهای حوزه انتخابیه مشغول فعالیت هستند و بقیه کاندیداها به دلیل ناشناخته بودن، تنها در شهرهای محل سکونت خود و به صورت قومی در حال رایزنی با مردم هستند.

هر چند تا 28 آذر ماه جاری و زمان ثبت نام کاندیداها زمان کمی باقی مانده است اما احتمال ورود گزینه های جدید در این حوزه دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پائین محلی

حضور مهندس رمضانعلی سنگدوینیدر انتخابات مجلس قطعی شده و به زودی ایشاناعلام رسمی خواهند کرد...

0
0
پاسخ
1394-09-24 07:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.