1400-08-28 14:53
1159
0
77115
امام جمعه آزادشهر مطرح کرد؛

تحقیر مردم آزادشهر به بهانه بازیافت زباله/استاندار انقلابی بساط قبرستان زباله را از منطقه مسکونی جمع کند

امام جمعه آزادشهر با ابراز گلایه چندساله مردم این شهرستان از جانمایی بازیافت در منطقه مسکونی، این اتفاق را دست‌مایه حقارت مردم دانست و از استاندار انقلابی، مکتبی و جهادی گلستان خواست هر چه زودتر بساط قبرستان زباله را از محل زندگی مردم جمع کند.

حجت‌الاسلام عین الله شهابی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما پیرامون وضعیت تعفن انگیز بازیافت در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: آزادشهر بازیافت ندارد، بهترین اراضی آزادشهر را تبدیل به قبرستان زباله کردند.

وی با اشاره به اینکه زباله های شرق استان در مسیر ترانزیتی و راه عبور زائران امام رضا (ع) مدفون می شود، افزود: بوی تعفن زباله سه روزی است که فضای شهر را پر کرده و مردم حتی نمی‌توانند در خانه شان را باز کنند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: شیرابه‌های زباله به حفره‌های زیرزمینی راه یافته و سلامت آب را به نابودی می‌کشاند، صبح ها هم کلاغ ها دور زباله‌ها جمع می‌شوند و آلودگی‌ها را در کل شهر پخش می‌کنند و در آینده شیوع بیماری‌های دیگری را باید شاهد باشیم.

شهابی با بیان اینکه ۶ منطقه در آزادشهر برای بازیافت در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: نمی‌دانیم چرا آخرین گزینه جانمایی بازیافت را برای دفن زباله انتخاب کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از این وضعیت خسته شدند، گفت: مدیرکل سابق دادگستری و استاندار سابق گلستان این مسئله را متذکر شدیم قرار بود تا وضعیت را بررسی کنند مأمور هم فرستادند تا دو روز منطقه بازیافت را تعطیل کردند تا وضعیت آنجا را ترمیم کنند.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به اینکه انتظار مردم جابجایی محل بازیافت است، افزود: رنج مردم آزادشهر از این مسئله چندساله شده است، حتی از مردم نظرسنجی شود نیم درصد مردم از جانمایی بازیافت زباله راضی نیستند.

شهابی تاکید کرد: واقعاً جای تأسف است حرمت مردم به راحتی تحقیر شده و مورد ظلم قرار گرفته و باید جلوی این حرکت و آسیب به سلامت مردم گرفته شود.

وی بیان کرد: از استاندار انقلابی، مکتبی و جهادی انتظار داریم که پیش قدم شوند و بساط بازیافت زباله را از منطقه مسکونی جمع کنند.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت رئیسی مردم امیدوار به حل مشکلاتشان هستند،گفت: جان مردم با سایت بازیافت به خطر افتاده باید مسئولان هوای لطیف و تازه را به شهر برگردانند.

شهابی در خصوص گلایه مردم آزادشهر بخصوص مناطق روستایی نسبت به اجرای طرح جهش مسکن گفت: متاسفانه یک کم کاری در این زمینه شده است زمین برای اجرای این طرح تحویل ندادند امیدواریم مردم این منطقه از حمایت دولت در بخش مسکن بی نصیب نباشند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.