1393-10-21 17:01
1306
0
8721

تذکر نماینده شرق استان به سه وزیر / روستای صادق‌آباد گالیکش به شهر ارتقاء یابد

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزیر کشور خواستار ارتقاء روستای صادق‌آباد مرکز بخش لوه شهرستان گالیکش به شهر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از خانه ملت عبدالکریم رجبی در نشست علنی 7 دی‌ماه سال جاری مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با تشکر از سفر هیئت دولت به استان گلستان ابراز امیدواری کرد این سفر منشأ خیروبرکت برای این استان باشد و گفت: امیدواریم مصوبات هیئت دولت در استان گلستان از قبیل منطقه آزاد و راه‌آهن گرگان - مشهد هر چه سریع‌تر اجرایی شود تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت و وزیر جهاد کشاورزی در خصوص استمهال تسهیلات دریافتی کشاورزان بیان کرد: سال گذشته خشک‌سالی بی‌سابقه‌ای اتفاق افتاد و کشاورزانی که تسهیلات کشاورزی دریافت کرده بودند برای بازپرداخت آن دچار مشکل شدند که خوشبختانه هیئت دولت استمهال آن را تصویب کرد.

وی ادامه داد: این مصوبه در سفر اخیر هیئت دولت اعلام شد ولی ظاهراً نام استان گلستان ازقلم‌افتاده است که امیدواریم دولت تجدیدنظر کند و این استان نیز جزو لیستی باشد که کشاورزان آن از فرصت استمهال تحصیلات دریافتی‌شان برخوردار شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تذکر خود خطاب به وزیر کشور گفت: از وزارت کشور تقاضای اجرای قانون تقسیمات کشوری و ارتقای روستاهای حوزه انتخابیه خود رادارم چراکه در هیئت دولت معطل‌مانده است.

وی خواستار اجرایی شدن قانون تقسیمات کشوری و پیگیری ارتقای روستاهای گلیداغ، مراوه‌تپه، دوزین، مینودشت و صادق‌آباد گالیکش به شهر شد.

رجبی همچنین از وزیر راه خواست نسبت به مشکل مسکن مهر شهرستان کلاله که روزهای بحرانی را طی می‌کند تمهیداتی بیندیشید تا به گفته وی از بحران انسانی در این منطقه جلوگیری شود.

دکتر رجبی در تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی : تسریع در برقراری پرواز مجدد در فرودگاه کلاله و اهتمام جدی برای شروع عملیات بزرگراه مینودشت – کلاله و گلیداغ به بجنورد را خواستار شد.

وی همچنین به وزیر نیرو: تسریع در آب‌رسانی به روستاهای شهرستان کلاله، مراوه‌تپه، گالیکش و مینودشت را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.