1402-11-10 13:12
351
0
88596
فرماندار مینودشت:

تمامی روستاهای مینودشت مجهز به دوربین مداربسته است

فرماندار مینودشت گفت: ۷۲ روستا در شهرستان مینودشت داریم و همه روستا مجهز به دوربین شده و شاید عام‌ترین مسئله آن استفاده امنیتی و پیشگیری از سرقت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ علی دیلم‌کتولی ظهر امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: امسال در شهرستان مینودشت بالغ بر ۱۷۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد که از این تعداد ۸۴ پروژه قابل افتتاح و ۱۹ پروژه کلنگ‌زنی است.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتبار ۵۳۲ میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد، ادامه داد: بیشتر این پروژه‌ها در بخش روستایی شامل مرمت و بهسازی آسفالت، احداث دوربین‌های مداربسته در کلیه روستاها تکمیل شده، نصب سه دکل مخابراتی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی، جاده بین روستایی و تبدیل شبکه سیم به کابل از جمله این پروژه‌ها را شامل می‌شود.

دیلم‌کتولی بیان کرد: ۷۲ روستا در شهرستان مینودشت داریم و همه روستا مجهز به دوربین شده و شاید عام‌ترین مسئله آن استفاده امنیتی است و برای اقدامات پیشگیرانه در نظر گرفته شده است، این دوربین‌ها در کاهش سرقت‌ها و مسائل ناامنی‌ها بسیار مؤثر است.

وی افزود: گازرسانی به سه واحد صنعتی، بهره‌برداری از ۳۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، ایجاد روشنایی معابر از دیگر پروژه‌هایی است که افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار مینودشت تأکید کرد: در سفر نخست رئیس‌جمهور یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مینودشت اختصاص پیدا کرده بود که یک هزار میلیارد تومان آن جذب شده است، بیشتر این اعتبار مربوط به سد نرماب است و اگر این مهم اتفاق بیفتد عقب‌ماندگی جبران می‌شود و باعث تحولی در استان گلستان است.

دیلم کتولی یادآور شد: ۲۴۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان مینودشت به برکت انقلاب اسلامی آسفالت شده و همه روستا از نعمت، آب، برق و گاز برخوردار هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.