1399-04-30 13:11
1399
0
69503
دبیر روستایی اتحادیه انجمنهای اسلامی استان گلستان؛

تمایلی برای کاندیدا شدن در شورای مرکزی اتحادیه ندارم/ تمام اما و اگر ها درباره رفتن یا ماندن علی اصغری !

قدمنان در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی، گفت: در دوسال گذشته اتفاق هایی رخ داد که نتوانستیم این کار را انجام دهیم علی اصغری حاضر است انتخابات را برگزار کند، حاضر نیست اتحادیه را رها کند اما تعصب خاصی به دبیر یا عضو شورا بودن ندارد.

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم قدمنان از شخصیتهای راهبردی و موثر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در گفت و گو با پایگاه خبری گلستان ما درباره آخرین وضعیت این تشکل سیاسی اظهار کرد: اتحادیه انجمن اسلامی یک تشکلی است که بنیانگذار آن شهید قندهاری بوده است هر کس دیگر این ادعا را داشته باشد کذب می گوید.

دبیر روستایی اتحادیه انجمن اسلامی با بیان اینکه در سال های قبل و اوایل انقلاب شهید قندهاری جوان فعال و پرانرژی بود، خاطرنشان کرد: تا سال های آینده این استان مانند شهید قندهاری نخواهد داشت، یادم می آید جلسه ای در حیدرآباد داشتیم ساعت 12 شب که شهید از این جلسه به جاهای دیگر برای جلسه رفت، آیا نماینده ای مانند او که از صفر شروع کرده باشد و انرژی داشته باشد داریم؟

وی، افزود: اتحادیه انجمن اسلامی ، تشکلی قدیمی است که در حال حاضر نیز برخی در روستاها نسبت به آن تعصب خاصی دارند، همه تشکل ها یک نقطه ضعف و قوتی دارند همین انجمن اسلامی در جوانگرایی خوب ورود پیدا کرده است.

قدمنان در خصوص انتقادات برخی جوانان انجمن اسلامی نسبت به رویکردهای اعضای قدیمی، تصریح کرد: یک بخش انتقادات به اشتغال بر می گردد که چرا ما مثل زمان شهید قندهاری توانستیم از ظرفیت جوان ها در بحث اشتغالزایی و به کار گرفتن آن ها استفاده کنیم اما الان شرایطش مهیا نیست .

دبیر روستایی اتحادیه انجمن اسلامی با اشاره به برخی انتقادها نسبت به علی اصغری، ابراز کرد: مگر علی اصغری از اتحادیه چه سودی برده؟ در زمان احمدی نژاد که تشکل و حزبی وجود نداشت مگر علی اصغری کارها را انجام نمی داد؟

وی با اشاره به لزوم حضور جوانان در شورای مرکزی اتحادیه، عنوان کرد: در دوره قبل شورای اتحادیه نمی خواستم کاندیدا شوم چرا که اعتقاد داشتم جوانان باید وارد کار شوند اما برخی دوستان اعتقاد داشتند که حضور من می تواند کمک کند که خودم هم برای عضویت در دوره بعدی علاقه خاصی ندارم.

قدمنان در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی، گفت: در دوسال گذشته اتفاق هایی رخ داد که نتوانستیم این کار را انجام دهیم علی اصغری حاضر است انتخابات را برگزار کند، حاضر نیست اتحادیه را رها کند  اما تعصب خاصی به دبیر یا عضو شورا بودن ندارد چرا که درآمدی برای او ندارد من هم نمی گویم وی خطا ندارد اما بازهم اعتقاد دارم سالیان متعددی برای اتحادیه زحمت کشیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.